برکت در معاملات حلال نهفته است

  • شناسه خبر: 10437
برکت در معاملات حلال نهفته است

فرماندار رفسنجان بر ضرورت رعایت معامله اسلامی وکسب وکار حلال تاکید کرد و گفت : برکت در معاملات حلال واسلامی نهفته است.

فرماندار رفسنجان بر ضرورت رعایت معامله اسلامی وکسب وکار حلال تاکید کرد و گفت : برکت در معاملات حلال واسلامی نهفته است.
به گزارش خبرنگار روراستی حمید ملانوری در همایش مشاورین املاک شهرستان رفسنجان در محل تالار عقیق این شهر با بیان اینکه ما در جامعه اسلامی، شیعی وانقلابی زندگی می کنیم و به ارزش ها واعتقادات خود علاقمند و پایبند هستیم اظهار داشت : شهرستان رفسنجان به قم ثانی معروف است چون اصالت ها، ارزش ها ومعیارهای اسلامی واعتقادی پر رنگی دارد.
وی گفت: در زمینه اقتصادی به لحاظ تولید پسته که دومین کالای صادراتی کشور است نیز نام آور هستیم ونخبگان،علما ومدیران صاحب نام در دوره های مختلف داریم.
ملانوری بیان داشت : موقعیت جغرافیایی رفسنجان ویژه است و پتانسیل علمی شهرستان نیز بالا است ومناطق گردشگری فراوانی در نقاط مختلف شهرستان وجود دارد.
وی عنوان کرد : اما در کنار همه این ظرفیت ها وداشته ها مشکلاتی پیرامون ما وجو دارد ومعضلات زیادی در آسیب های اجتماعی ،فرهنگی وجود دارد.
فرماندار رفسنجان با اشاره به بازار اسلامی و کسب وکار اسلامی تصریح کرد: پیشینیان ما تاکید بر لقمه حلال داشتند که باید همواره به آن توجه کنیم.
وی تاکید کرد: بازار ما باید اسلامی باشد اگر کسبه و متصدی امور صنفی قوانین کشور و احکام کسب وکاررا نداند دچار مشکل می شود .
ملانوری اظهار داشت: یک ذره مال حرام وشبهه دار جلوی پیشرفت فرزندان ما را می گیرد وآن ها را به دام معضلات می کشاند.
وی عنوان کرد: کسبه باید به موازین شرعی واحکام اسلامی در رابطه با تجارت ومعامله دقت کنند اسلام سفارش زیادی برای حرمت، انسانیت و اخلاق کرده است که این مهم را نیز مدنظر قرار دهند.
وی تاکید کرد: املاک ،حوزه پر رونقی است باید تلاش شود معاملات اسلامی صورت گیرد زیرا برکت در معاملات حلال واسلامی نهفته است.

برچسب ها:
کسب و کار حلال، رفسنجان، روراستی
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :