برگزاری رزمایش محمد رسول الله در رفسنجان + عکس

  • شناسه خبر: 10468
برگزاری رزمایش محمد رسول الله در رفسنجان + عکس

رزمایش محمد رسوال الله در رفسنجان در حال برگزاری است.
به گزارش روراستی صبح امروز با حضور امام جمعه،فرماندار،جمعی از روسای ادارات

رزمایش محمد رسوال الله در رفسنجان در حال برگزاری است.
به گزارش روراستی صبح امروز با حضور امام جمعه،فرماندار،جمعی از روسای ادارات ،بخشداران وشهرداران،نیروهای بسیجی، هلال احمر ،بسیج جامعه پزشکی و…دومین روز از رزمایش محمد رسول الله در محل اردوگاه شهید میر افضلی رفسنجان برگزار شد.
سرهنگ دوم پاسدار علی سلطانی فرمانده سپاه ناحیه مقاومت رفسنجان در حاشیه دومین روز از برگزاری این رزمایش افزود:  در این رزمایش هفت گردان از سراسر شهرستان رفسنجان شرکت کردند که در مجموع پنج عملیات را به نمایش خواهند گذاشت.
علی سلطانی اظهار داشت: در این رزمایش هر پایگاه مقاومت با یک گردان حضور دارد و ۱۴ گردان بیت‌المقدس که هفت گردان آن از رفسنجان است در منطقه اردوگاه شهید میرافضلی واقع در کیلومتر ۲۰ جاده رفسنجان – انار شرکت کردند.
فرمانده سپاه ناحیه مقاومت شهرستان رفسنجان تصریح کرد: در رزمایش محمد رسول‌ا… سه عملیات امداد و نجات، دفاع از کوی و برزن و مبارزه با اغتشاشات و ناآرامی‌های فرهنگی اجرا شد.
سلطانی خاطر‌نشان کرد: گردان‌های عاشورا، دو گردان حوزه‌های خاتم‌الانبیاء، سیدالشهدا قاسم‌آباد حاجی، امام رضا (ع)کشکوئیه، امام جعفر صادق(ع) صفائیه و صاحب‌الزمان (عج) بهرمان گردان‌های شرکت ‌کننده از رفسنجان در این رزمایش هستند.
DSCN6117 DSCN6098 DSCN6096 DSCN6074 DSCN6036 DSCN6049 DSCN6050 DSCN6073 DSCN6035 DSCN6027 DSCN6023 DSCN6012 DSCN6010 DSCN6006
برچسب ها:
رزمایش رفسنجان روراستی
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

  • اکبر

    خروج از رکود یعنی رونق گرفتن بازار ، آقایان مسئول آمار لطفا بیایید بازار ببینید رکود یعنی چه؟ چگونه این آمارهای غلط را اعلام میکنید.