دولت تدبیر و امید بهترین دولت نجات دهنده کشور است!!!!!

  • شناسه خبر: 10564
دولت تدبیر و امید بهترین دولت نجات دهنده کشور است!!!!!

فرماندار ویژه رفسنجان گفت : بهترین دولتی که می توانست دولت کشور رانجات بدهد دولت تدبیر و امید است با این اعتقاد باید زمینه را فراهم کنیم تا برای مردم برنامه هایی را با کمک جوانان تدوین کنیم.

فرماندار ویژه رفسنجان گفت : بهترین دولتی که می توانست دولت کشور رانجات بدهد دولت تدبیر و امید است با این اعتقاد باید زمینه را فراهم کنیم تا برای مردم برنامه هایی را با کمک جوانان تدوین کنیم.
به گزارش روراستی حمید ملانوری در جلسه شورای عمومی مجمع مشاوران جوان افزود : جوانان، جمعیت عمده کشور را تشکیل می دهند برای توسعه، آبادانی و پیشرفت به آنها نیاز داریم و جوان انسانی مستقل، شاداب با نشاط، اهل فکر، مطالبه گر و امیدوار به آینده است که با این روحیه می توانند محوری برای فعالیت و توسعه باشند.
وی تصریح کرد : آنها افق برنامه ها را می بینند و امید به اینده دارند، بنابراین هدف تشکیل این مجمع جهت استفاده از جوانان برای اجرای سیاستهای دولت در زمینه های مختلف است.
وی با اشاره به اینکه به دولت و انقلاب و ارزشهای نظام کشور ابادانی توسعه و عمران علاقمندند گفت : ماباید کاری کنیم که همه جوانان به کار گرفته شوند و همه جوانان مشارکت جدی داشته باشند تا جامعه به سمت پویایی پیش رود.
ملانوری افزود : در شاخه بانوان همه بانوان را در این مجمع به مشارکت بپذیریم تا از این پتانسیل به خوبی استفاده ببریم.
وی با بیان اینکه نقش ما مشورتی است خاطرنشان کرد : طرح ها و برنامه های جوانان مورد مشورت واقع می شود تا در سازندگی آینده کشور نقش موثر و به سزایی داشته باشند.
وی اظهار داشت : دوران جوانی سریع می گذرد بنابراین باید برای ایجاد زمینه فعالیت های مناسب تلاش شود قبل از اینکه دیر شود.
فرماندار رفسنجان گفت : سال 94 سال پر کار در پیش رو داریم در اسفند ماه این سال انتخابات نمایندگان مجلس شورای اسلامی را داریم و باید برگزاری انتخاباتی سالم و به نفع نظام و جامعه تلاش کنیم .
و ی افزود : در حوزه اقتصادی کار بسیاری داریم در سال 93تعداد ججلسات ستاد مثلث توسعه شهرستان 16 مورد اجرا شد و در این جلسات تفاهم نامه های همکاری بخش های خصوصی به ارزش 1500 میلیارد تومان امضا شد که برخی از این طرحها در سال 94 به بهره برداری خواهند رسید و زیمنه اشتغال بخش عمده افرادبیکار را فراهم می کنند.
فرماندار رفسنجان در حوزه حضور اتباع بیگانه در رفسنجان گفت : بیش از 50 هزار اتباع بیگانه در رفسنجان زندگی می کنند و فرصت اشغال جوانان رفسنجان را گرفته اند، این مهمانان ناخوانده که تولید و پرورش دام سبک و سنگین را به روش غیر بهداشتی و غیر قانونی انجام می دهند و تولیدات را به بازار روانه می کنند.
وی تصریح کرد : آنها علاوه بر تسخیر فرصت های اشتغال، 60 واحد پرورش دام درزمین های دولت تصرف عدوانی کردند و با تولیدات دامی بدون مجوز، سلامت مردم این شهرستان را به خطر انداخته اند.
وی ادامه داد : خوراک دام های انها از کود شیمیایی، کود مرغ، پلاستیک، کارتون و کاغذ و فضولات انسانی است و مجوز دامداری ندارند و در این مجموعه 5 هزار راس دام سبک و 100 راس گاو شیری و پرواری در حال پرورش است.
ملانوری خاطرنشان کرد : امروز بیماریهای بسیاری در شهرستان شیوع پیدا کرده است که منشأ این بیماری ها استفاده از گوشت، شیر و لبنیات آلوده این واحد های دامداری توسط افاغنه است.
وی افزود : عکسای هوایی نشان می دهد این واحد های دامداری از 20 سال پیش فعالند ، مسئولین شهرستانی برای این معضل مهم اقداماتی را در نظر گرفته است و به زودی به اجرا در خواهد اورد

برچسب ها:
جوانان، رفسنجانف روراستی
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :