نبود بیمارستان تامین اجتماعی در رفسنجان خیانت به مردم این شهرستان است

  • شناسه خبر: 10805
نبود بیمارستان تامین اجتماعی در رفسنجان خیانت به مردم این شهرستان است

امام جمعه رفسنجان با بیان اینکه بیمارستان خصوصی وبیمارستان تامین اجتماعی حق مردم رفسنجان است گفت: عدم وجود بیمارستان تامین اجتماعی در رفسنجان خیانت بزرگی از سوی سازمان تامین اجتماعی به مردم این شهرستان است

امام جمعه رفسنجان با بیان اینکه بیمارستان خصوصی وبیمارستان تامین اجتماعی حق مردم رفسنجان است گفت: عدم وجود بیمارستان تامین اجتماعی در رفسنجان خیانت بزرگی از سوی سازمان تامین اجتماعی به مردم این شهرستان است

به گزارش روراستی حجت الاسلام عباس رمضانی پور امروز در خطبه های نماز جمعه رفسنجان اظهار داشت: تقوا بهترین سرمایه آخرت است .

رمضانی پور با تسلیت رحلت حضرت ام البنین مادر حضرت عباس (ع) در سال 64هجری قمری تصریح کرد: این رحلت شهادت گونه بود واین روز، روز تکریم مادران وهمسران شهدا نام گذاری شده است.

رمضانی پور با بیان اینکه نویسندگی کتاب برای کودک کار مهمی است تصریح کرد: هر کسی نمی‌تواند برای کودکان بنویسد و وزارت ارشاد اجازه چاپ هر کتابی برای کودکان را نباید بدهد که این گونه کتاب‌ها برای فرزندان ما سم هستند.

رمضانی پور با اشاره به روز سلامتی وبهداشت جهانی خاطر نشان کرد: کارهای خوبی در کشور ما صورت گرفته به ویژه در زمینه کودکان واطفال جلوی مرگ ومیرها گرفته شده است که در زمینه بزرگ‌تر ها هم کارهای بهتر وبیشتری باید انجام گیرد.

امام جمعه رفسنجان عنوان کرد: برخی بیماران بر اثر عدم مراقبت صحیح از دنیا می‌روند که باید افراد پاسخگو باشند تاسیس بیمارستان خصوصی وبیمارستان تامین اجتماعی در این شهر لازم است که بیش از 50درصد مردم رفسنجان باید از بیمارستان تامین اجتماعی بهره مند باشد ونبود آن خیانت بزرگی از سوی سازمان تامین اجتماعی به مردم رفسنجان است.

وی ادامه داد: رفسنجان حتی درمانگاه خوبی در تامین اجتماعی ندارد وکلینیک تخصصی حداقل باید در این شهر باشد.

رمضانی پور با بیان اینکه توصیه می‌شود برای درمان به این شهر وآن شهر نرودید تاکید کرد: باید از جای دیگر در همین شهر جبران شود وتوجه بهتری به بحث درمان شود ومسئولیت پذیری پزشکان وپرستاران صورت گیرد.

رمضانی پور با اشاره به سالروز قطع رابطه ایران وآمریکا اظهار داشت: هنوز تا این لحظه از سوی امام ورهبر فرزانه دستی به سوی آمریکا دراز نشده است اما آن‌ها هم در دوران امام و هم آیت الله خامنه ای دست نیاز دراز کرده اند وبارها اقدام کرده‌اند.

رمضانی پور با بیان اینکه در بحث مذاکرات هسته‌ای نباید خوش‌بین به برقراری رابطه باشیم اذعان داشت: آمریکا همان گرگی است گه گاهی وقت‌ها لباس میش می‌پوشد وباید توجه داشته باشیم.

امام جمعه رفسنجان گفت: فناوری هسته‌ای افتخار بزرگ ملت ایران است که ما توان غنی سازی اورانیوم را در خود دیدیم و به آن دست یافتیم.

وی با اشاره به مذاکرات هسته‌ای و بیانیه پایانی آن اشاره وخاطر نشان کرد: ما رهبری هوشمند وبیدار وبا مدیریت در حد اعلی داریم واجازه نمی‌دهند که حقوق ملت ایران بر باد برود.

رمضانی پور به تجاوز عربستان به یمن اشاره وبیان کرد: کسانی که خودشان ترسو ترین هستند می‌خواهند کشوری بی پناه را نابود کنند.

رمضانی پور تصریح کرد: یقین ، قناعت ، صبر ، شکر گذاری، حسن خلق، سخاوت ، غیرت ، شجاعت ، مردانگی و مروت هم برای مردان وهم برای زنان از مکارم اخلاق است که انسان باید خود را به آن مزین کند.

رمضانی پور گفت: یکی از کارهای خوبی که می‌تواند به دولت ونظام کمک کند قناعت است که هم سرمایه فردی وهم اجتماعی می‌شود.

امام جمعه رفسنجان بیان داشت: قناعت دو مرتبه عالی واعلی دارد که اگر به مرحله اعلی برسد انسان علاوه بر قانع بودن به مرحله ایثار وگذشت می‌رسد.

وی با بیان اینکه ثبت نام حوزه‌ها رو به پایان است تاکید کرد: جامعه ما امروز نیازمند روحانی ومبلغان کارآمد است و لذا تاکید می‌شود جوانان و نوجوانان نسبت به روی آوردن به حوزه‌ها اهتمام بورزند .

 

 

 

 

برچسب ها:
روراستی ،رفسنجان، تامین اجتماعی ،بیمارستان
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :