بوسیدن پشت دست مادر کفاره گناهان است

  • شناسه خبر: 10890
بوسیدن پشت دست مادر کفاره گناهان است

امام جمعه رفسنجان در جشن میلاد کوثر در حسینیه ثارالله گفت: بوسیدن پشت دست مادر کفاره گناهان انسان است

امام جمعه رفسنجان در جشن میلاد کوثر در حسینیه ثارالله گفت: بوسیدن پشت دست مادر کفاره گناهان انسان است
به گزارش رواستی به همت بسیج ، جشن میلاد کوثر بعد از ظهر  امروز در محل حسینیه ثارالله رفسنجان برگزار شد.
حجت الاسلام عباس رمضانی پور در  این مراسم با تبریک میلاد دخت نبی مکرم اسلام حضرت فاطمه زهرا(س) افزود: در سالروز ولادت فاطمه اطهر ولادت امام روح الله هم واقع شده که این میلاد را هم تبریک می‌گوییم.
1
وی بیان داشت: پیامبر (ص) می‌فرماید: بهشت زیر پای مادران است مادران با همه سختی‌ها وگرفتاری‌ها مشکلاتی که در جامعه تحمل می‌کنند و تمام مرارت‌ها وفشارهای زندگی را متحمل می‌شوند کار بسیار پر اجری را انجام می‌دهند.
وی افزود: اسلام هم از لسان مبارک رهبران راستین مبانی زیادی به ما رائه فرمودند که حرمت مادر را باید نگه داریم وضرورت دارد که فرزندان در جامعه حرمت مادران را به خوبی نگه دارند.
3
وی ادامه داد: احترام به مادر وبوسیدن پشت دست مادر کفاره گناهان برای انسان گناه‌کار محسوب می‌شود.
امام جمعه رفسنجان افزود: بیشترین کمک در طول دوران نهضت وشکل گیری نظام وانقلاب ودفاع مقدس وپس از آن را زنان بر عهد داشتند.
وی خاطر نشان کرد: علی رغم اینکه بسیاری از کارها بر زنان واجب نیست اما در جماعت‌ها حضور نقش آفرینی دارند و در صف‌های پر شکوه نماز جمعه ،انتخابات، عرصه ‌های سیاسی ، حلقه‌های صالحین وبرنامه‌های بصیرتی و…بیشترین حضور را بانوان دارند.
وی با بیان اینکه بانوان در عرصه‌های اجتماعی با حفظ حجاب خود نقش آفرین هستند تاکید کرد: در امر تربیت که مادران سهم بیشتری دارند باید تمام اهتمام خود را بگذارند.
وی عنوان کرد: گیرنده‌های ماهواره باید از میان برداشته شود و اگر مادران قدرت ندارند آن را بردارند مراقب باشند فرزندانشان به لغزش نیفتند وبنیان خانواده سست نشود.
وی عنوان کرد: امر به معروف ونهی از منکر از کارهای مهمی است که بانوان می‌توانند نسبت به اجرای این دو واجب نقش آفرین باشند.
برچسب ها:
رفسنجان، روراستی، مادر، کفاره گناهان
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :