لزوم توسعه زیر‌ساخت‌ها در رفسنجان

  • شناسه خبر: 10940
لزوم توسعه زیر‌ساخت‌ها در رفسنجان

فرماندار رفسنجان گفت: با توجه به عوامل طبیعی و جوی، دستگاه‌هایی نظیر آب، برق و مخابرات باید زیرساخت‌های خود را در شهرستان توسعه دهند.

فرماندار رفسنجان گفت: با توجه به عوامل طبیعی و جوی، دستگاه‌هایی نظیر آب، برق و مخابرات باید زیرساخت‌های خود را در شهرستان توسعه دهند.
به گزارش خبرنگار روراستی حمید ملانوری صبح امروز در جلسه جمع‌بندی عملکرد ستاد تسهیلات نوروزی این شهرستان اظهار کرد: امیدواریم در سایه توجه به شعار سال، سال خوب و پربرکتی داشته باشیم و به لحاظ موقعیت حساس کشور در منطقه با همدلی و همزبانی موفقیت کسب کنیم.
وی بیان کرد: با زحمات کمیته‌های ستاد تسهیلات نوروزی توانستیم خدمات خوبی به میهمانان و مسافران نوروزی در این شهرستان ارائه دهیم و از زحمات اعضای این ستاد قدردانی می‌کنیم، زیرا توانستیم با کمترین مشکلی این ایام را در شهرستان سپری کنیم.
فرماندار رفسنجان تصریح کرد: با توجه به اینکه از سال‌ها پیش در شهرستان بارندگی نداشتیم و دچار خشکسالی بودیم، آمادگی در زمینه بارش باران و جاری شدن رودخانه‌ها به ویژه علی‌آباد راگه که دره گردشگری راگه در آن محل وجود دارد، نداشتیم و همچنین بارش برف به ویژه در محور سرچشمه مشکلاتی به وجود آورده بود.
وی ادامه داد: باید در هر صورت آمادگی لازم را داشته باشیم و همه دستگاه‌ها اعم از آب، برق، مخابرات و… که سال‌ها کارکرده و فرسوده شده به توسعه زیرساخت‌ها بپردازند.

IMG_6844
مدیر آموزش وپرورش شهرستان رفسنجان هم در ادامه گفت: در ایام نوروز 3300نفر در مدارس آموزش وپرورش رفسنجان اسکان یافتند
وی بیان داشت: از 28اسفندماه ستاد اسکان آغاز به کار کرد وتا14فروردین فعالیت این ستاد ادامه داشت.
حسینی پور تصریح کرد: 436خانوار فرهنگی و 272خانوار غیر فرهنگی میهمان مدارس ما بودند که در مجموع یک هزار و974نفر فرهنگی و یک هزار و 328نفر غیر فرهنگی مسافر نوروزی داشتیم.
معاون خدمات شهری شهرداری رفسنجان نیز گفت: برای ایام نوروز وزیبا سازی شهر 6میلیون اصله نهال در سطح شهر رفسنجان کاشته شد
محسن حاج غلامرضایی اظهار داشت: کمیته زیبا سازی شهرداری از 15اسفندماه سال93فعالیت خود را برای استقبال از مسافران نوروزی در شهرستان آغاز کرد.
وی افزود: پارک‌های جوان ، مطهری ومعلم و سقاخانه حضرت ابولفضل برای اسکان مسافران در نظر گرفته شد و وپارک آزادگان ،نماز ولاله هم خود به خود مورد استفاده مسافران قرار گرفت.
وی خاطر نشان کرد: آتش نشانی وتاکسیرانی هم با آمادگی کامل بودند وروز طبیعت هم 12هزار پاکت زباله بین مسافران عبوری در مسیرها توزیع شد که 9 تن زباله از مسافران مسیرها و در پارک‌ها جمع‌آوری شد.

IMG_6807

برچسب ها:
زیرساخت، رفسنجان، روراستی
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :