خارج کردن 500میلیارد تومان توسط بیمه ایران از استان

  • شناسه خبر: 11114
خارج کردن 500میلیارد تومان توسط بیمه ایران از استان

نماینده مردم رفسنجان و انار در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه خروج سرمایه ها از استان موجب عدم تقویت بانک ها می شود که به نفع اقتصاد استان نیست گفت: به طور مثال سال گذشته بیمه ایران 500میلیارد تومان از استان خارج و به پایتخت منتقل کرده است

نماینده مردم رفسنجان وانار در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه خروج سرمایه ها از استان موجب عدم تقویت بانک ها می شود که به نفع اقتصاد استان نیست گفت: به طور مثال سال گذشته بیمه ایران 500میلیارد تومان از استان خارج وبه پایتخت منتقل کرده است
به گزارش روراستی  حسین آذین صبح امروز در جلسه شورای اداری رفسنجان افزدو: ملت ما چشم به مذاکرات ندوخته زیرا دشمن ما صداقت ندارد.
وی بیان داشت: کلنگ پروژه فاضلاب شهری اواخر فروردین ماه جاری به زمین زده می‌شود و به منظور حذف آرسنیک از آب شرب تصفیه خانه‌ای در رفسنجان ایجاد می‌شود که کلنگ احداث آن اوایل اردیبهشت ماه به زمین زده خواهد شد.
آذین افزود: همچنین نیروگاه 500مگاواتی شهرستان رفسنجان در ماه اردیبهشت کلنگ زنی وساخت آن شروع خواهد شد.
وی با بیان اینکه پول‌های زیادی از استان کرمان خارج می‌شود افزود: این خروج سرمایه از استان موجب عدم تقویت بانک‌های استان می‌شود.
نماینده مردم رفسنجان و انار در مجلس شورای اسلامی گفت: سال گذشته بیمه ایران 500میلیارد تومان از استان خارج  و به پایتخت منتقل کرد ومجتمع اقتصادی کمیته امداد هم مبلغ 42میلیارد تومان از استان خارج نموده است.
وی تصریح کرد: سال جدید نسبت به تقویت اقتصاد استان تلاش مضاعفی صورت می‌گیرد وبانک‌ها در این راستا باید کمک کنند.
آذین خاطر نشان کرد: هر اداره‌ای اولویت‌های خود را در سال جدید مشخص کند وپیگیری پلاک 2094شهر رفسنجان در دستور کار قرار خواهد گرفت.
وی با اشاره به انتقال آب از بهشت آباد  وخلیج فارس افزود: با حضور معاون رییس جمهور جلسه‌ای برگزار شد که قرار شد توسط بخش خصوصی این امر میسر شود که هزینه زیادی هم در بر خواهد داشت.
 
 
برچسب ها:
رفسنجان ، روراستی ،بیمه ایران ، استان
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :