ضرورت آگاهی نسل جوان از مسائل کشور

  • شناسه خبر: 11125
ضرورت آگاهی نسل جوان از مسائل کشور

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کرمان گفت: مردم به ویژه جوانان باید از مسائل کشور آگاه باشند و جدایی نسل جوان از نظام خطر بزرگی است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کرمان گفت: مردم به ویژه جوانان باید از مسائل کشور آگاه باشند و جدایی نسل جوان از نظام خطر بزرگی است. به گزارش روراستی حجت‌الاسلام مهدی عرب پور در جمع اعضای شورای اداری شهرستان رفسنجان با اشاره به شعار سال اظهار داشت : این شعارها از سوی مقام معظم رهبری می‌تواند سرلوحه برنامه‌های یک ساله در نظام و کشور باشد و این شعارها خط‌ مشی برای سال‌های بعد است.

IMG_7845

وی بیان داشت: تدبیر و دوراندیشی رهبر فرزانه انقلاب تحسین‌برانگیز است، زیرا این شعارها به موقع است و از چند جهت این شعار مطرح شد، شاید نسل‌های جدیدی که وارد عرصه می‌شوند هم به لحاظ تبلیغات سوء دشمن مقداری بین خود و دولت جمهوری اسلامی احساس جدایی می‌کردند که از خطرناک‌ترین وضعیت‌ها برای نظام‌های حکومتی است که ملت کم‌کم از دولت و مسئولان فاصله بگیرند. وی اضافه کرد: در زمینه مسائل عراق، سوریه، یمن و … که در یمن جای تاسف دارد دولتی که خود را خادم الحرمین می‌داند، بر مردم مسلمان می‌تازد. امام جمعه موقت کرمان گفت: در داخل کشور هم وضعیت اقتصادی، مذاکرات، توقعات مردم و … نیاز به وضعیت باید تشریح شود اگر تشریح شود همدلی ایجاد خواهد کرد و تریبون‌دارها تشریح کنند اگر تحریم‌ها برافتد چه می‌شود و از چه زمان در کشور برقرار می‌شود. وی خاطرنشان کرد: مسئولان گفتار و کردارشان صادقانه و منطبق بر هم باشد و مردم از آنها صداقت در رفتار و گفتار ببینند و مسئولان نباید با مردم رودربایستی داشته باشند و بسیاری از مسائل را به مردم باید گفت و مردم باید از مسائل کشور آگاه باشند. وی عنوان کرد: وفاق و همدلی بین ائمه جمعه، بخشداران و نمایندگان دولت در شهرستان رفسنجان که از شهرستان‌های مذهبی و توسعه‌یافته است، موجب پیشرفت روز افزون این شهرستان شود.

برچسب ها:
نسل، جوان، آگاهی ، مسائل، کشور، رفسنجان، روراستی
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :