وظیفه اصلی سپاه حفظ دستاوردهای انقلاب است

  • شناسه خبر: 11206
وظیفه اصلی سپاه حفظ دستاوردهای انقلاب است

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه رفسنجان گفت : سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نعمت بزرگی بود که خداوند به ملًت ایران عطا کرد این نهاد وظیفه حفظ ارزشهای نظام و دستاوردهای انقلاب اسلامی را بر عهده دارد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه رفسنجان گفت : سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نعمت بزرگی بود که خداوند به ملًت ایران عطا کرد این نهاد وظیفه حفظ ارزشهای نظام و دستاوردهای انقلاب اسلامی را بر عهده دارد.
سرهنگ پاسدار علی سلطانی در گفتگو با خبرنگار روراستی ضمن تبریک این روز افزود : دوم ارديبهشت هر سال يادآور تدبيرحکيمانه امام خميني (ره) در تأسيس سپاه پاسداران انقلاب اسلامي است که ايستادگي در برابر ابرقدرت هاي شرق و غرب را سرلوحه کار خود قرار داد تا عزت و افتخار حسيني را بيش از پيش نصيب ملت غيور ايران کند.

IMG_3565
وی تصریح کرد : دوراندیشی امام راحل در خصوص تأسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی این بود که سپاه بتواند در همه زمینه هابتواند از ارزشها و اصول انقلاب اسلامی دفاع کند واجازه دخالت و تجاوز دشمنانرا ندهد
سلطانی خاطرنشان کرد : نیروهای سپاه وظیفه خود می دانند که با جان و دل از عرصه های نظامی، اقتصادی و فرهنگی دفاع کنند.
وی اضافه کرد : در آن زمان، دستگاه دفاعي و امنيتي بازمانده از دوره پهلوي، به پاک سازي و بازسازي نياز داشت که بر اساس همين نياز، کميته هاي انقلاب اسلامي با حضور و شرکت فعال مردم در مساجد به صورت خودجوش تشکيل شد تا از فعاليت ناجوانمردانه ضدانقلابيان در داخل کشور جلوگيري کند و توطئه هاي دشمنان را خنثي نمايد.
سرهنگ سلطانی خاطرنشان کرد : در حقيقت هدف از تشکيل سپاه پاسداران انقلاب اسلامي، نگهباني از انقلاب و دستاوردهاي آن و کوشش در راه تحقق آرمان هاي الهي و گسترش حاکميت قانون بود که البته تقويت توان دفاعي جمهوري اسلامي از راه همکاري با ديگر نيروهاي مسلح و آموزش نظامي، از ديگر اهداف تشکيل اين نهاد شمرده مي شود.
وی گفت : در دهه اخير که دشمنان، دايره تهديدهاي خود را در حوزه فرهنگ، متمرکز و سطح عمليات رواني خويش را گسترده کرده است، انديشه اي مقدس در سطح فرماندهان عالي سپاه شکل گرفت که به فعاليت هاي فرهنگي معتقد است.
سلطانیافزود : اين ديدگاه که از حساسيت اوضاع فرهنگ جهاني و تهديدهاي بر ضد جهان اسلام سرچشمه مي گيرد، مي کوشد فعاليت هاي فرهنگي سپاه را به عنوان يکي از مأموريت هاي اصلي اين نهاد در کنار مأموريت هاي ديگر ببيند.

برچسب ها:
حفظ، سپاه، رفسنجان، روراستی
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :