تساوی مس رفسنجان و مس کرمان / ضد فوتبال مس کرمان

  • شناسه خبر: 11706
تساوی مس رفسنجان و مس کرمان / ضد فوتبال مس کرمان

تیم فوتبال صنعت مس رفسنجان و صنعت مس کرمان در دیدار رفت پلی آف مقابل هم قرار گرفتند که نتیجه این دیدار در پایان ۹۰ دقیقه بازی صفر – صفر به پایان رسید. به گزارش “روراستی” امروز عصر در دیداری حساس و نفس گیر در ورزشگاه تختی رفسنجان دو تیم صنعت مس رفسنجان و صنعت […]

تیم فوتبال صنعت مس رفسنجان و صنعت مس کرمان در دیدار رفت پلی آف مقابل هم قرار گرفتند که نتیجه این دیدار در پایان ۹۰ دقیقه بازی صفر – صفر به پایان رسید.

IMG_2145

به گزارش “روراستی” امروز عصر در دیداری حساس و نفس گیر در ورزشگاه تختی رفسنجان دو تیم صنعت مس رفسنجان و صنعت مس کرمان به مصاف هم رفتند که این دیدار با نتیجه صفر صفر به پایان رسید.

علی زینلی مدیر عامل باشگاه فرهنگی ورزشی مس رفسنجان از بازی تیمش مقابل مس کرمان اظهار رضایت کرد و افزود تیم مس کرمان با تفکرات مربی شان که تفکری ضد فوتبالی دارد بازی کرد و مدام با زمین خوردن های متعدد و زیر توپ زدن های زیاد ب زیبایی زیبایی بازی را از بین بردند. داوری نیز با بازیکنان مس کرمان مدارا کرد و در چندین صحنه که بازیکنان مس کرمان مستحق دریافت کارت بودند به آن ها کارت نداد.

زینلی افزود: از تماشاگران خونگرم و فهیم رفسنجانی که پشتوانه تیم مس رفسنجان هستند و با حضور خودشان تیم صنعت مس رفسنجان را تنها نگذاشتند تشکر و قدردانی می کنم و امیدوارم در بازی برگشت که سه شنبه آینده در کرمان برگزار می شود با حضور حداکثری تماشاگران رفسنجانی جشن صعود به پلی آف لیگ برتر را در کرمان برگزار کنیم.

وی گفت : تعداد ۱۰ دستگاه اتوبوس جهت انتقال تماشاگران رفسنجانی  برای بازی برگشت در نظر گرفته شده که دوستداران و تماشاگران عزیز می توانند جهت تشویق تیم محبوب خودشان استفاده نمایند.

برچسب ها:
روراستی ، مس رفسنجان ، پلی آف
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :