آیین بزرگداشت روز جانباز در تالار فرهنگیان برگزار شد

  • شناسه خبر: 12175
آیین بزرگداشت روز جانباز در تالار فرهنگیان برگزار شد

عصر امروز با حضور خانواده جانبازان وایثارگران آیین بزرگداشت روز جانباز در تالار فرهنگیان برگزار شد

عصر امروز با حضور خانواده جانبازان وایثارگران آیین بزرگداشت روز جانباز در تالار فرهنگیان برگزار شد

به گزارش “روراستیفرماندار رفسنجان در این مراسم با بیان اینکه هشت سال دفاع مقدس با صبر واستقامت مردان دلیر ایران به پیروزی رسید گفت: امروز دشمن  دنبال گرفتن این روحیه از جوانان و ملت ماست

وی افزود: حضرت عباس (ع) برای دفاع از ولایت و دین اعضا بدن خود را از دست داد و جانبازان هشت سال دفاع مقدس کشور ما نیز با الگوپذیری از حضرت عباس (ع) به پیروی از ولایت وارد میدان نبرد حق علیه باطل شدند وبه مقام جابنازی نائل گردیدند.

وی بیان داشت: عباس به معنای شیر خشمگین وانسانی با چهره درهم کشیده در برابر دشمن است و از طرفی حضرت عباس (ع) به قدری زیبا بود و کمالات داشت که ماه بنی هاشم لقب گرفته بود.
ملانوری ادامه داد: علما اذعان دارند که ایشان یک انسان عالم ،دانشمند ، فقیه واهل حدیث بود وبه زمان ومکان علم داشت.
وی تصریح کرد : جانبازان وخانواده آن‌ها با تحمل مرارت‌ها ورنج بیماری با متانت و نجابت از صفات حضرت عباس (ع) بهره برده‌اند وبا صبر واستقامت زندگی می‌کنند .
ملانوری گفت: با نگاه به وصیت نامه شهدا به درجات عالی آن‌ها پی می‌بریم شهید عارف حاج علی محمدی که می‌نویسد «برادر عراقی من ، تو اولین کسی هستی که در بهشت تورا شفاعت می‌کنم زیرا تو باعث شدی من به شهادت برسم» واین اوج معرفت این شهید والامقام را می‌رساند.
وی بیان داشت: دشمن دنبال گرفتن صبر واستقامت ملت ایران به ویژه جوانان است و زمانی که افکار توانمند وجود نداشته باشد دشمن به خواسته خود می‌رسد.
 
برچسب ها:
رفسنجان ، روراستی ، جانباز ، بزرگداشت
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :