ماجرای توهین به فرزند شهید پرتوی هم چنان ادامه دارد

  • شناسه خبر: 12383
ماجرای توهین به فرزند شهید پرتوی هم چنان ادامه دارد

ماجرای توهین به فرزند شهید پرتوی با تجمع امروز فرزندان شهدا جلوی اداره راه وشهر سازی پس از گذشت چند ماه همچنان ادامه دارد.

ماجرای توهین به فرزند شهید پرتوی با تجمع امروز فرزندان شهدا جلوی اداره راه وشهر سازی پس از گذشت چند ماه هم چنان ادامه دارد.
به گزارش ” روراستی “، در پی خبری مبنی بر اهانت رییس اداره راه وشهر سازی رفسنجان به فرزند شهید پرتوی که مسئول حقوقی این اداره بوده خبر این اهانت سراسر شهرستان حتی استان درج شده است.
اهانت رییس این اداره تا جایی پیش رفت که امام جمعه رفسنجان  نیز به حمایت از فرزند شهید در خطبه های نماز جمعه به آن اشاره می کند. این ماجرا  هم چنان ادامه داشت تا این که امروز صبح نیز تجمعی به همین منظور از سوی فرزندان شاهد شهرستان های رفسنجان وانار جلوی اداره راه وشهرسازی رفسنجان صورت گرفت.
فرزندان شاهد شهرستان های مذکور در این زمینه بیانیه ای هم آماده وآن را ارائه کردند که در این بیانیه آمده است:
بسم رب الشهدا والصدیقین
خطاب به مسئولین شهرستان
با سلام
ما فرزندان شاهد شهرستان های رفسنجان وانار خطاب به مسئولین شهرمان اشاره می کنیم اگر چه ارزش های این نظام در چشم برخی اشخاص رنگ ومنزلت خود را از دست داده اما خون سرخ شهیدان همچنان عطر وبو ورنگ تازگی هشت سال جبهه ها را دارد، ما فرزندان شهدا اگر چه پدرانمان را در کودکی چه بسا در شکم مادر از دست داده ایم امام چنان تعصب وغیرتی روی آن ها داریم که به هیچ شخص و جایگاهی اجازه کوچک ترین جسارتی را به ساحت مقدسشان نمی دهیم.
ما فرزندان شاهد هر گونه نیش وکنایه وزخم زبان وحرف یاوه از افراد معلوم الحال را شاید به خود تحمل کرده وهم چنان که تا بحال صبر واستقامت نشان داده ایم سخن در سینه نگه داریم ودست بر دل گذاشته اما ذره ای بی حرمتی به شهدایمان را هرگز تحمل نمی کنیم .
ما فرزندان شاهد اگر چه خوب معنای خاک ، وطن ، امنیت ، اقتدار ، شجاعت ، شهامت ، ایثار ودر یک جمله جمهوری اسلامی ایران را درک کرده ایم اما از آن بهتر شهدا وعشق به مولایشان و نائب برحق امام زمانشان حضرت اما روح الله الموسوی الخمینی(ره) را درک کرده ایم.
حضور امروز ما فقط وفقط یک پیام دارد آن هم این است : تا زنده ایم ونفس می کشیم وجان در بدن داریم دیگر به احدی اجازه نمی دهیم به شهدایمان، نظاممان ، ولی فقیه وامام مان حضرت سید علی خامنه ای مدظله العالی کوچکترین اهانتی بشود ودر این خصوص اهانت صورت گرفته توسط آقای کیان زاده رییس اداره راه وشهرسازی وخون شهدا وایثارگران باید بگوییم کسی که هیچ پایبندی به ارزشی که از این نظام برخواسته از آن است قائل نیست در حقیقت برای کل نظام قائل نیست، معتقدیم نظام جمهوری اسلامی ایران به پا گرفته از خون سرخ شهیدان والامقام است پس هرکس این مقدار از درک وشعور را برای خود قائل نیست ما نیز هیچ جایگاهی را برای این فرد در نظام حمهوری اسلامی ایران قائل نیستیم لذا ملت شهید پرور وحزب اللهی رفسنجان آگاه باشید خواسته فرزندان شهید این شهرستان ، همان یادگاران همرزمان شما در جبهه های جنگ حق علیه باطل می باشد نه خواسته سیاسی ، نه حزبی ، نه قدرت و نه ضد نظام است بلکه تنها وتنها می گوییم دیگر اجازه نمی دهیم افرادی به اسم شهدا و به واسطه خون آن ها بر کرسی های این نظام تکیه زده وارزش های آن را زیر پا بگذارند وچنانچه در کمترین زمان ممکن آقای کیان زاده مراتب عذرخواهی خود را از خانواده شهدا وایثارگران نداشته باشد واین شهرستان را برای همیشه ترک نکند گام بعدی ما بلندتر واستوار تر خواهد بود.

IMG_9267 IMG_9316 IMG_9340 IMG_9306 IMG_9275 IMG_9256

IMG_9267

برچسب ها:
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

  • هاست ویندوز

    بسیار عالی! سپاسگزارم بابت زحماتی که میکشید و مطالبی که در سایت قرار میدید.

    حجت ا..

    از خدا بترسید و به این آسانی به دیگران تهمت نزنید. ایشان مردی پاک و درستکار است.افرادی که قصد زمین خواری در رفسنجان را دارند و با مخالفت و ایستادگی آقای کیان زاده روبرو شده اند، ایشان را سدی در مقابل خود میبینند و از غیرت مردم ایران سوء استفاده میکنند و با تحریک کردن خانواده ی شهدا قصد دارند که ایشان را از کار برکنار کنند تا سدی بزرگ از راه زمین خواری خود را بردارند. و ما بجای اینکه از این چنین افرادی که دلسوز مردم هستند حمایت کنیم،بدون اینکه در مورد ماجرا تحقیق کامل کنیم اقدام به تظاهرات میکنیم. بروید در مورد مردی که ادعای واهی و تهمت نابجا به جناب کیان زاده زده است تحقیق کنید. که چه بوده ؟چه کرده ؟ و چه هست؟ و سوابق و خدمات آقای کیان زاده و شیوه ی ریاست ایشان راهم پیگیری کنید. به گونه ای رفتار کنیم تا در مقابل خدا پیامبر خدا ائمه معصوم و شهدا سر افکنده نباشیم.شهدای ما جنگیدند تا افراد دلسوزی مثل اقای کیان زاده خدمت گذار مردم باشند، آنها نیز از ناراضی هستند که تهمت ناروا به اسم انان به دیگران بزنیم.

    نامشخص

    باید جلوی همه مزدوران و توهین کنندگان به خون پاک شهیدان ایستاد. خداقوت

    محمود

    افرین بر فرزندان شاهد که با تجمع خود ثابت کردند که به یاد پدران خود هستند

    محمود

    افرین بر فرزندان شاهد که با تجمع خود اعلام کردند راه پدرانشان را ادامه خواهد داد