جدیت اعضا شورای تامین برای کنترل جریان های سیاسی شهرستان

  • شناسه خبر: 12956
جدیت اعضا شورای تامین برای کنترل جریان های سیاسی شهرستان

فرماندار رفسنجان تاکید کرد: اعضای شورای تامین و نیروی انتظامی باید جدیت و حساسیت لازم برای کنترل اوضاع سیاسی اجتماعی شهرستان داشته باشند

فرماندار رفسنجان تاکید کرد: اعضای شورای تامین و نیروی انتظامی باید جدیت و حساسیت لازم برای کنترل اوضاع سیاسی اجتماعی شهرستان داشته باشند

به گزارش خبرنگار روراستی  حمید ملانوری بعد از ظهر امروز در آیین معارفه فرمانده انتظامی رفسنجان با تقدیر از تلاش های سرهنگ مهدوی نیا فرمانده سابق نیروی انتظامی رفسنجان افزود: شهرستان رفسنجان با جمعیت 300 هزار نفری‌، 11 واحد‌ دانشگاهی‌، معادن و صنایع بزرگ‌، آثار تاریخی‌، مناطق گردشگری و تولید پسته ویژگی متمایزی در استان دارد.

وی بیان داشت: جمعیتی بیش از 50 هزار تبعه بیگانه در این شهرستان موجب شده  این تعداد در حوزه امنیت، اجتماعی و فرهنگی شهرستان دخیل باشند .

فرماندار رفسنجان با بیان اینکه  در برنامه‌ریزی‌ها باید به‌طور ویژه و با حساسیت این تعداد تبعه بیگانه مورد توجه قرار گیرد تصریح کرد: رفسنجان به‌لحاظ اقتصادی جایگاه ویژه‌ای در استان و کشور دارد، انتظارات کارگران و تجمعات ‌در حوزه آلاینده‌ها و اشغال فرصت‌های شغلی و 13 هزار نفر بیکار، تبعاتی ایجاد می‌کند که در حوزه آسیب‌های اجتماعی به چشم می‌خورد.

ملانوری با اشاره به گروه‌های سیاسی در شهرستان رفسنجان گفت: با توجه به انتخابات در پیش‌رو باید این مهم مد‌نظر قرار گیرد.

وی اذعان کرد: وابستگی‌های حزبی و تشکیلاتی در رفسنجان وجود دارد‌، علاقمندان به حضور در انتخابات فعالیت‌های خود را آغاز کرده‌اند که سبب تنش‌هایی می‌شود و اعضای شورای تامین و نیروی انتظامی باید جدیت و حساسیت لازم برای کنترل اوضاع سیاسی اجتماعی شهرستان داشته باشند.

فرماندار رفسنجان خاطر‌نشان کرد: در همه انتصاب‌های مدیران سه ویژگی را مد‌نظر قرار می‌دهیم، مدیران باید به برنامه‌ها و اهداف سازمان خود‌ توجه داشته و به‌روز باشند.

 

برچسب ها:
رفسنجان ، روراستی ، جریانات ، سیاسی رفسنجان ، روراستی ، فرمانده ، انتظامی
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :