برخورد جدی با مراکز عرضه قلیان / اعتماد مردم به اتباع بیگانه و خسارت های جبران ناپذیر

  • شناسه خبر: 13180
برخورد جدی با مراکز عرضه قلیان / اعتماد مردم به اتباع بیگانه و خسارت های جبران ناپذیر

دادستان رفسنجان گفت: سال 94 ممنوعیت عرضه قلیان از برنامه‌های دادسراست و استفاده از آن در مراکز عمومی ممنوع است و مراکزی که به طور غیر‌قانونی اقدام به عرضه قلیان می‌کنند، پلمب می‌شوند.

دادستان رفسنجان گفت: سال 94 ممنوعیت عرضه قلیان از برنامه‌های دادسراست و استفاده از آن در مراکز عمومی ممنوع است و مراکزی که به طور غیر‌قانونی اقدام به عرضه قلیان می‌کنند، پلمب می‌شوند، اعتماد مردم به اتباع بیگانه ممکن است خسارت های جبران ناپذیری داشته باشد

به گزارش خبرنگار روراستی حسین رییسی  امروز در نشست خبری به مناسبت هفته قوه قضائیه با بیان اینکه   دادسرا نهادی است که مستقیم با برخورد با جرائم سروکار دارد‌ افزود: احقاق حق مردم‌ و اجرای قوانین و مقرراتبر عهده این نهاد است.

وی تصریح کرد:   با همکاری نیروی انتظامی و پلیس مبارزه با مواد مخدر، عمده‌فروشان مواد مخدر دستگیر و در زندان به سر می‌برند.

وی افزود: یکی از اقداماتی که در پیشگیری این جرم موثر است، شناسایی اموال ‌متهمان و توقیف اموال آن‌‌هاست و همچنین پلمب منزل فروشندگان تاثیر زیادی دارد.

رییسی با بیان اینکه بیشترین دغدغه مجموعه دادسرا ارتقای امنیت در سطح شهرستان است، اذعان کرد: رفسنجان از امن‌ترین شهرستان‌های استان کرمان است و وضعیت مطلوبی در بین شهرستان‌های استان دارد.

این مقام قضایی اظهار کرد: شدت برخورد با افرادی که در حوزه بزهکاری در زمینه‌های مشروبات الکلی، سرقت و زمین‌خواری قرار دارند در سال جاری بیشتر خواهد بود و در اولویت قرار دارند.

دادستان رفسنجان بیان داشت: یکی از عوامل وقوع جرم مصرف مشروبات الکلی است، افرادی که به نحوی در زمینه مشروبات الکلی دستگیر شوند از هیچ ‌یک از امکانات رفاهی زندان برخوردار نخواهند شد و این افراد مشمول عفوها هم نیستند.

رییسی افزود: طبق ماده 638 قانون مجازات اسلامی روزه‌خواری در ملاءعام جرم محسوب می‌شود و با روزه خواران و رستوران ها واغذیه فروشی هایی که نکات را رعایت نکنند برخورد می شود.

وی با اشاره به اینکه افرادی که بخواهند به مال و اموال دیگران تعدی داشته باشند، از طریق رسانه‌ها به مردم معرفی می‌شوندافزود: سال گذشته 4 هزار هکتار از اراضی دولتی به ارزش 153 میلیارد تومان به دولت برگشت داده شده است.

وی با بیان اینکه سال گذشته جرائم خشن و سازمان‌‌یافته‌ای توسط اتباع بیگانه در شهر انجام شد، بیان کرد: ممکن است اعتمادی که مردم به این اتباع دارند به خسارت‌های جبران‌ناپذیری منتهی شود.

دادستان رفسنجان خاطر‌نشان کرد: سال 94 ممنوعیت عرضه قلیان از برنامه‌های دادسراست و استفاده از آن در مراکز عمومی ممنوع است و مراکزی که به طور غیر‌قانونی اقدام به عرضه قلیان می‌کنند، پلمب می‌شوند.

 

برچسب ها:
رفسنجان ، روراستی ، قلیان ، ابتاع بیگانه
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :