برخورد با آقازاده ها و مفسدان اقتصادی و دانه درشت های اقتصادی

  • شناسه خبر: 13263
برخورد با آقازاده ها و مفسدان اقتصادی و دانه درشت های اقتصادی

امام جمعه رفسنجان گفت : دوری از جناح بندی های سیاسی ، برخورد با آقازاده ها و مفسدان اقتصادی ویژه خورها ودانه درشت های اقتصادی از ویژگی های دستگاه قضایی است.

 

 

امام جمعه رفسنجان گفت : دوری از جناح بندی های سیاسی ، برخورد با آقازاده ها و مفسدان اقتصادی ویژه خورها ودانه درشت های اقتصادی از ویژگی های دستگاه قضایی است.

به گزارش روراستی حجت الاسلام عباس رمضانی پور در خطبه‌های این هفته نماز جمعه اظهار داشت : رعایت تقوا یکی از کارهایی است که تمام منفعتش نصیب همه می‌شود .

رمضانی پور با اشاره به دور ساختن شیطان از خودمان به روایتی از پیامبر (ص) اشاره کرد و افزود: ایشان فرمودند « می‌خواهید شما را به چیزی آگاه کنم که اگر آن را انجام دهید شیطان از شما دور می‌شود ، روزه روی شیطان را سیاه می‌کند »

وی با اشاره به اینکه برای هر چیزی زکاتی است و زکات بدن‌های شما روزه‌داری است ادامه داد : صدقه کمر شیطان را می‌شکند و دوستی خدا و عمل صالح دنباله شیطان را قطع می‌کند و استغفار رگ قلب شیطان را می‌برد.

امام جمعه رفسنجان با اشاره به تعامل با نظام اسلامی بیان کرد : همکاری‌های اطلاعاتی مردم با نظام اسلامی اهمیت دارد این اطلاعات خیلی می‌تواند در آرامش و امنیت در تمام جاها کمک کند.

رمضانی پور گفت : دو محورعمل متقابل و عفو در تعاملات وجود دارد که عفو بهتر از انتقام است.

رمضانی پور افزود : صله رحم ، گذشت ، انفاق ، صدقه ، اصلاح ذات البین و… از آموزه‌های دینی است که باید به آن توجه کنیم و در زندگی به‌کار گیریم.

وی در بخش دیگری از سخنان خود اظهار کرد: اصلاح ذات البین اصل مهم نظام اجتماعی است.

وی با اشاره به امر مشاوره و وکالت تصریح کرد: کسانی که طعمه مشاوره‌های بد شده بودند به ما شکایت کردند که برخی مشاوران از رسالت خود تعدی و تجاوز می‌کنند و حکم می‌کنند که ادامه این زندگی بی فایده است.

خطیب جمعه رفسنجان خاطر نشان کرد : یکی از رسالت‌های وکیل به هم رساندن دو نفر که با هم مشکل دارند است ، مشاوران هم باید در زمینه رفع مشکل دو نفر تلاش کنند نه اینکه برای جدایی آن‌ها حکم کنند .

وی افزود: امروز روز قوه قضاییه و شوراهای حل اختلاف است که فلسفه تشکیل شورهای حل اختلاف مختمومه کردن پرونده‌ها در این شورا و کاهش حجم پرونده‌های داددگستری است.

وی گفت: هر قاضی به طور متوسط در استان ما به بیش از یک هزار پرونده رسیدگی کرده در صورتی که هر قاضی روزی به یک پرونده باید رسیدگی کند.

امام جمعه رفسنجان با تسلیت رحلت حضرت خدیجه (س) تصریح کرد: آن حضرت اولین زن مسلمان بود و تا لحظه وداعش پیامبر او را بزرگ داشت و خدیجه (س) تمام اموالش را در راه اسلام خرج کرد.

وی با گرامیداشت یاد شهید دکتر بهشتی خاطر نشان کرد: شهید بهشتی شهید مظلوم انقلاب بود که هفتم تیر سال 60 توسط یک توطئه به شهادت رسید.

برچسب ها:
نمازجمعه، رفسنجان، روراستی
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :