پای زباله های رفسنجان به بیست و سی باز شد / مسئولین صداقت را کنار زدند

  • شناسه خبر: 13373
پای زباله های رفسنجان به بیست و سی باز شد / مسئولین صداقت را کنار زدند

دروغ از بدترين معايب، زشت ترين گناهان و منشأ بسياري از مفاسد است و بالطبع از کارهاي زشت و ناپسند و عادت به آن از رذايل اخلاقي و از گناهان کبيره است.

دروغ از بدترين معايب، زشت ترين گناهان و منشأ بسياري از مفاسد است و بالطبع از کارهاي زشت و ناپسند و عادت به آن از رذايل اخلاقي و از گناهان کبيره است.
به گزارش ” روراستی ” ، شامگاه 8 تیرماه 94 در حاشیه های پزشکی اخبار بیست و سی ، خبری در خصوص زباله های شهر رفسنجان پخش شد که جای بسی تامل و نگرانی را بوجود آورد که چرا مردم واقعیت را می دانند ولی مسئولین وانمود می کنند که واقعیت چیز دیگری است!
مسئولین شهر رفسنجان در این بخش خبری صداقت را کنار گذاشته و آبروریزی به این بزرگی را بوجود  آوردند.

مسئله ای که برای بسیاری از مردم رفسنجان قابل رویت است و هر روز نیز شاهد این اتفاق ناگوار، تکذیب و انکار این موضوع توسط برخی مسئولین آن هم در رسانه ملی و جلوی چشمان میلیون ها بیننده هستیم که جای بسی تعجب داشت.
مشکلات زیادی در شهر رفسنجان وجود دارد که جای بحث آن ها در این مجال نمی گنجد و مردم آن ها را تحمل کرده و خود را با آن ها وفق می دهند ولی متاسفانه روال عدم پاسخگویی و عدم صداقت از سوی برخی مسئولین در شهر رفسنجان باعث شده که مردم اعتمادی به حرف های آن ها نداشته باشند و این بدبینی و بی اعتمادی باعث دلسردی و دلخوری گردیده است .
این خصایص ، برخی مسئولین شهر رفسنجان را از هر جهت متمایز کرده ، که فقط به پیشبرد اهداف خود می پردازند و اصلا توجهی با اطراف ندارند و با انتقاد و پیشنهاد هم که بیگانه اند.

مردمی که در رفسنجان با صداقت ، همراهی و همکاری در زمینه های مختلف شرکت داشته و در مقاطع حساس به کمک نظام آمده و قریب به 1000 شهید تقدیم نظام کرده و کارهای خیر و عام المنفعه زیادی نیز در شهری که به قم ثانی مشهور است انجام داده اند چگونه با عدم صداقت این مسئولین کنار بیایند.
مشکل زباله های شهر رفسنجان از دو سال پیش توسط سایت روراستی و بعضا بعضی از هفته نامه های محلی پیگیری شده و می شود اما متاسفانه با توجه به روحیه مسئولین محترم شهر رفسنجان و عدم انتقادپذیری و توجه به قانون و وجود بعضی اغماض ها باعث گردیده تا  این معضل هم چنان ادامه داشته و این افتضاح بزرگ نیز در رسانه ملی اتفاق بیفتد.
امیدواریم مسئولین محترم قانون را به نفع خود تفسیر ننموده و در این خصوص توجه به قانون را ملاک عمل خود قرار دهند تا شاید مردم رفسنجان از این معضل چند ساله رهایی یابند.

عکسهایی از دفن غیر اصولی زباله ها در رفسنجان

IMG_8150 IMG_8156 IMG_8161 IMG_8164 IMG_8172 IMG_8142 IMG_8147 IMG_8134 IMG_8127

 

برچسب ها:
روراستی ، رفسنجان ، زباله ها ، بیست و سی
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :