شناسایی 20 مرکز غیر مجاز عرضه قلیان در رفسنجان

  • شناسه خبر: 13460
شناسایی 20 مرکز غیر مجاز عرضه قلیان در رفسنجان

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان از برخورد با مراکز عرضه کننده قلیان بدون مجوز در رفسنجان خبر داد و گفت : تا کنون 20 مرکز غی مجاز عرضه قلیاندر رفسنجان شناسایی شدند..

 

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان از برخورد با مراکز عرضه کننده قلیان بدون مجوز در رفسنجان خبر داد و گفت : تا کنون 20 مرکز غی مجاز عرضه قلیاندر رفسنجان شناسایی شدند.. به گزارش خبرنگار روراستی احمد جمالیزاده افزود : از مراکز عرضه مواد غذایی به خصوص رستورانهایی که دارای مجوز صنفی هستند و اقدام به عرضه دخانیات (قلیان) می کنند بازدید و در مرحله اول اخطاریه صادر و در صورت عدم رفع نواقص نسبت به پلمب محل مذکور اقدام خواهد شد.
وی از هماهنگی با دادستانی برای صدور مجوز پلمپ خانه هایی که به صورت غیر مجاز نسبت به ارائه قلیان اقدام می کنند خبر داد و افزود: برخورد با مراکزی که نسبت به ارائه اقلام و ادوات قلیان اقدام می کنند نیز در دستور کار قرار دارد.
جمالی زاده تصریح کرد: تاکنون ۲۰ مرکز متخلف در رفسنجان که علیرغم اخطاریه ها دخانیات را در معرض دید قرار داده بودند به دادگاه معرفی شده اند.
وی نصب بنر و شعارهای تبلیغاتی در پارک ها و مراکز تفریحی مبنی بر عدم استعمال دخانیات و مضرات قلیان و تذکر به افراد متخلف را از دیگر مصوبات این جلسه اعلام کرد

برچسب ها:
قلیان، روراستی، رفسنجان
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :