پلیس نزدیکترین شخص به مردم در زمینه امنیت می باشد

  • شناسه خبر: 13487
پلیس نزدیکترین شخص به مردم در زمینه امنیت می باشد

به مناسبت لیالی قدر فرمانده انتظامی شهرستان رفسنجان با امام جمعه محترم شهرستان در خصوص هرچه باشکوه تر برگزار شدن مراسمات در این شب ها

به مناسبت لیالی قدر فرمانده انتظامی شهرستان رفسنجان با امام جمعه محترم شهرستان در خصوص هرچه باشکوه تر برگزار شدن مراسمات در این شب ها دیدار و به تبادل نظر و گفتگو پرداختند .
به گزارش روراستی در این جلسه حجت الاسلام عباس رمضانی پور ضمن تشکر از زحمات نیروی انتظامی گفت : در ماه مبارک رمضان و بخصوص شب های قدر و مراسمات احیاء به روحانیون ابلاغ شده است که به موارد آسیب زا در خانواده ها بیشتر پرداخته شود تا کاهش چشمگیری در جرائم داشته باشیم .
وی با اشاره به آیه 30 سوره مبارکه کهف ادامه داد : همه ما باید دنبال بهترین عمل باشیم و بتوانیم هر روز بهتر از دیروز کار کنیم تا کسب رضایت خداوند متعال حاصل شود .
امام جمعه شهرستان گفت : قانون برای رفاه وآسایش مردم ایجاد شده است و می توان آن را بنوعی اعمال کرد که مردم به راحتی آن را پذیرفته و اجرا کنند و میسر بودن این امر جز برخورد با سعه صدر و حوصله به خرج دادن نیست .
رمضانی پور در پایان خاطرنشان کرد : امروز پلیس از جنس مردم و در خدمت مردم است و مردم نیز این احساس را دارند که نزدیک ترین شخص به آنها در زمینه امنیت پلیس است .

برچسب ها:
نیرو انتظامی،شب قدر،روراستی،رفسنجان
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :