همه موظفیم با بی‌بندوباری و بی‌حجابی مقابله کنیم

  • شناسه خبر: 13660
همه موظفیم با بی‌بندوباری و بی‌حجابی مقابله کنیم

امام جمعه رفسنجان با بیان اینکه بی حجابی در دانشگاهها یک رویه شده و دانشجویان خود را مانند عروسک در محیط دانشگاه حاضر می کنند تاکید کرد: همه ما موظفیم با بی بند وباری و بی حجابی مقابله کنیم

امام جمعه رفسنجان با بیان اینکه بی حجابی در دانشگاهها یک رویه شده و دانشجویان خود را مانند عروسک در محیط دانشگاه حاضر می کنند تاکید کرد: همه ما موظفیم با بی بند و باری و بی حجابی مقابله کنیم

حجت الاسلام رمضانی پور در خطبه های نماز جمعه  امروز 19تیر ماه  با اشاره به دفاع از مظلومان و مستمندان در عالم اسلامی در فرهنگ اسلام به‌ویژه فرهنگ تشیع تصریح کرد: دفاع از مظلوم مورد تاکید قرار گرفته است.

وی با اشاره به تعامل با نظام اسلامی خاطرنشان کرد: اگر از ولایت و رهبری جامعه فاصله بگیریم، جنگ و خونریزی به پا می‌شود.

امام جمعه رفسنجان با اشاره خطبه نهج‌البلاغه افزود: اگر از ولایت دور باشیم، اختلاف بین مسلمانان در مسائل دینی و قرآنی به وجود می‌آید و امروز شاهد این اختلافات هستیم.

وی اذعان کرد: کشور ما امن است و مردم متحد هستند و هوشمندی ملت و بیعت مجدد با ولایت همواره کارساز و موثر بوده و هست.

وی از مذاکرات هسته‌ای یاد کرد و ابراز داشت: عملکرد سربازان عرصه دیپلماسی با رعایت خطوط قرمز قابل‌تحسین است و توافق خوب ملاک عمل است و توافق خوب مورد علاقه همه مردم است.

رمضانی‌پور به هشدار رهبر معظم انقلاب اسلامی به کاهش شتاب علمی اشاره و بیان کرد: این روند باید اصلاح شود، پیشرفت علم همراه با تربیت و تهذیب نفوس باید باشد.

وی تصریح کرد: نعمت وجود روحانیت در روستاها و مساجد شهر موجب همبستگی شده است و باید  به جماعت بعد از ماه رمضان هم اهمیت دهیم، حضور در مساجد از بسیاری از آسیب‌ها جلوگیری می‌کند.

وی بابیان اینکه اگر مردم  در کسب و کار رونق داشته باشند، مالیات هم می‌دهند تصریح کرد:  آبادانی کشور با حضور بیگانگان در کشور محقق نمی‌شود، دشمن برای هیچ کشور و ملتی سرافرازی و رونق اقتصادی ایجاد نکرده است.

این مسئول تاکید کرد: خودمان باید حرکت کنیم و از دل این خاک ثروت تولید کنیم و این توان در مردم ما وجود دارد.

وی با بیان اینکه همدلی و همزبانی در شهرستان رفسنجان ایجاد شده است، خاطرنشان کرد: افراد زیادی وارد عرصه سرمایه‌گذاری شده‌اند و جهش خوبی به سمت صنعتی شدن برداشته‌ایم.

وی با اشاره به هدف استکبار از ایجاد تکفیری‌ها اشاره کرد و ابراز داشت: هدف دشمن غافل کردن دنیا از مسئله فلسطین است، دنیای استکبار بیش از 65 سال است که سعی دارد واقعیت رژیم صهیونیستی را بر ملت‌ها تحمیل کند، اما نتوانسته و فلسطین مسئله اول جهان اسلام است.

وی با اشاره به کشف حجاب توسط رضا شاه ادامه داد: در آن روز هزاران نفر به خاطر این پدیده شوم، ضد ارزشی، ضد اخلاقی و ضد اسلامی به خاک و  خون کشیده شدند و به خاطر حفظ حجاب خون خود را دادند.

رمضانی‌پور ادامه داد: روند امروز ناخوشایند است و بدحجابی رویه شده است و خانواده‌ها برای ترویج حجاب و عفاف کمک کنند و همه موظفیم با بی‌بندوباری، هرزگی و بی‌حجابی مبارزه کنیم و چادر که حجاب برتر است را سرلوحه قرار دهیم.

وی بیان داشت: برخی دانشجویان جلوی رئیس دانشگاه و جلوی چشم معاون فرهنگی دانشگاه و دانشجویان مانند عروسک حاضر می‌شوند، روسای دانشگاه دقت کنند گوشه‌ای از درس برای حفظ حجاب و عفاف در دانشگاه باشد.

رمضانی‌پور تصریح کرد: برخی معلمان هم فقط پوشش در مدرسه و کلاس دارند و بیرون از مدرسه و فضاهای دیگر پوشش خود را کنار می‌زنند و معلم همه جا معلم است در خودرو، در بازار و میهمانی‌ها معلم است و اداره کل و ادارات تابعه شهرستان‌ها با این پدیده برخورد کنند.

وی اذعان کرد: اجرایی شدن قانون امر به معروف و نهی از منکر باید روند سریع‌تری بگیرد و دولت باید از خودش و از ادارات و مراکز آموزشی آغاز کند، اما دولت جلوی قانون امر و به معروف را گرفته که کار درستی نیست و قانونی که مصوب مجلس و مورد تایید شورای نگهبان است باید اجرایی شود.

 

 

برچسب ها:
رفسنجان ، روراستی ، راهپیمایی ، قدس رفسنجان ،روراستی ، حجاب ، امر به معروف
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :