هزینه ای بالغ بر 16 میلیارد ریال در حوزه بهداشت و درمان

  • شناسه خبر: 13771
هزینه ای بالغ بر 16 میلیارد ریال در حوزه بهداشت و درمان

رئیس کمیته امداد امام خمینی شهرستان رفسنجان گفت : 6 هزار و 314 نفر از جمعیت تحت پوشش کمیته امداد رفسنجان از خدمات در حوزه بهداشت

رئیس کمیته امداد امام خمینی شهرستان رفسنجان گفت : 6 هزار و 314 نفر از جمعیت تحت پوشش کمیته امداد رفسنجان از خدمات در حوزه بهداشت، درمان و توسعه بیمه های اجتماعی بهره مند هستند که در سال گذشته 16 میلیارد و 940 میلیون ریال از طرف این نهاد در این زمینه پرداخت شده است.
رضا امیر حسینی در گفتگو با خبرنگار روراستی افزود : در بحث بیماری های صعب العلاج و هزینه بر 300 نفر تحت پوشش این کمیته هستند که شامل بیماران سرطانی، خاص، پیوندی، ms ، تالاسمی،فلج اعضای بدن، سکته ای ها هستند که کمیته امداد سال گذشته 7 میلیارد و 300 میلیون ریال در این خصوص پرداخت شده است.
وی تصریح کرد : ابتلا یکی ازاعضا و بخصوص سرپرست خانواده به بیماری های خاص وصعب العلاج یکی ازدلایل بروز یا تشدید فقردر خانواده می باشد که علاوه برمشکلات اقتصادی لطمات روحی جبران ناپذیربه اعضا خانواده فرد بیمار وارد می کند .
وی تامین هزینه های درمانی بیمه شدگان شهری در مراکزسرپایی و بستری طرف قرار داد ، تامین حداکثری هزینه ای مربوط به شیمی درمانی و پرداخت هزینه ای مربوط به مابه التفاوت فرانشیزخدمات دریافتی را از خدمات این نهاد اعلام کرد.
به گفته امیرحسینی نیازهای این بیماران به قدری زیاد است که حمایت گسترده مردم سخاومتند و نوع دوست را می طلبد.
وی اظهار داشت : در بحث ارائه خدمات ویژه به مددجویان ، به عبارتی هزینه کل خدمات خارج از شمول بیمه ای مانند سمعک، دندان، عینک، عصا و فرانشیزهای بستری پارسال 1 میلیارد و 300 میلیون ریال پرداخت شده است.
امیرحسینی خاطرنشان کرد : در زمینه شاخص بهداشتی و پیشگیری ، سال گذشته 35 سرویس بهداشتی برای مددجویان روستایی و 25 کارگاه قالی بافی بهسازی شد و 330 نفر از مددجویان در کلاس های آموزش بهداشت شرکت کردند و همچنین 285 کودک دچار سوء تغذیه ماهیانه سبد غذایی به ارزش 600 هزار ریال دریافت می کنند ، که در این بخش 3 میلیارد و 300 میلیون ریال هزینه، پرداخت شده است.
وی یادآور شد : در طرح توسعه بیمه های تأمین اجتماعی نیز تا کنون 603 نفر از مجریان طرح های خودکفایی و زنان سرپرست خانوار بیمه شده اند و کمیته امداد رفسنجان سال گذشته مبلغی بالغ بر نیم میلیارد ریال پرداخت کرده است.

برچسب ها:
روراستی، رفسنجان ، کمیته امداد، صعب العلاج
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :