صدور بیش از 2700 گواهینامه مهارت الکترونیکی در رفسنجان

  • شناسه خبر: 13773
صدور بیش از 2700 گواهینامه مهارت الکترونیکی در رفسنجان

رئیس مرکز آموزش فنی و حرفه ای شهرستان رفسنجان گفت : از ابتدای شروع طرح سامانه صدور گواهینامه الکترونیکی بین المللی

رئیس مرکز آموزش فنی و حرفه ای شهرستان رفسنجان گفت : از ابتدای شروع طرح سامانه صدور گواهینامه الکترونیکی بین المللی مهارت در سراسر کشور که از اواخر سال 92 آغاز شد تا کنون در رفسنجان 2 هزار و 767 گواهینامه الکترونیکی مهارت برای مهارت آموزان صادر شده است.
عبدالکیمی در گفتگو با خبرنگار روراستی افزود : گواهینامه مهارت پایان دوره آموزشی، پروانه مهارت فنی و گواهی صلاحیت حرفه ای از روند سنتی خارج شده و دارندگان این گواهینامه های الکترونیکی از مزایای کارت های الکترونیکی هوشمند بهره مند می شوند.
وی با اشاره به امکان ثبت 20 عنوان گواهینامه حرفه آموزشی در یک کارت الکترونیکی بین المللی مهارت، اظهار داشت: سهولت حمل و نگهداری گواهینامه، ارتقای امنیت گواهینامه ها، افزایش سرعت صدور و تحویل گواهینامه به متقاضی و … از مزایای کارت های الکترونیکی می باشد.
به گفته رئیس مرکز آموزش فنی و حرفه ای شهرستان رفسنجان حذف فرآیندهای سنتی، از قبیل نامه نگاری بین دستگاهی برای استعلام گواهینامه توسط سایر ارگان ها امکان دریافت استعلام گواهینامه ها تنها با در دست داشتن کدملی و کدشناسایی از دیگر مزایایی کارت مذکور می باشد.
وی با اعلام این مطلب که مهارت آموزان می‌توانند بر اساس کد شناسه و کلی ملی، در پورتال سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای، اطلاعات گواهینامه خود را مشاهده نمایند، تصریح نمود: مهارت آموزان می توانند جهت مشاهده و استعلام گواهینامه از طریق سامانه HTTP://AZMOONPORTALTVTO.COM اقدام نمایند.
عبدالکریمی یادآور شد : در رفسنجان برای 2767 نفر گواهینامه مهارت الکترونیکی صادر شده که از این تعداد 1780 نفر گواهینامه الکترونیکی از آموزشگاههای آزاد و برای 987 نفر نیز در حوزه صنعت ساختمان این گواهینامه الکترونیکی مهارت صادر شده است.

برچسب ها:
فنی و حرفه ای، روراستی، رفسنجان
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :