اگر قرار است به خاطر متنی که در توافقنامه وین نوشته شده مرگ بر آمریکا نگوییم در ظلمی که در یمن صورت می گیرد شریک هستیم

  • شناسه خبر: 13937
اگر قرار است به خاطر متنی که در توافقنامه وین نوشته شده  مرگ بر آمریکا نگوییم در ظلمی که در یمن صورت می گیرد شریک هستیم

اگر قرار است به خاطر متنی که در توافقنامه وین نوشته شده مرگ بر آمریکا نگوییم در ظلمی که در یمن صورت می گیرد شریک هستیم

امام جمعه رفسنجان در خطبه های اولین نماز جمعه مرداد ماه گفت: اگر قرار است به خاطر متنی که در توافقنامه وین نوشته شده  مرگ بر آمریکا نگوییم در ظلمی که در یمن صورت می گیرد شریک هستیم
به گزارش خبرنگار روراستی ، حجت الاسلام رمضانی پور افزود : متن تنظیم شده جامع در وین در صورتی که از خط قرمز عدول نشده باشد جمهوری اسلامی به این متن متعهد خواهد بود و بنا به فرمایشات مقام معظم رهبری در برابر زیاده خواهی‌های آمریکا ایستادگی می‌کنیم.
وی افزود: اگر قرار است به خاطر متنی که در توافقنامه وین نوشته شده  مرگ بر آمریکا نگوییم در ظلمی که در یمن صورت می گیرد و حقوق بشر آمریکایی که در یمن تحقق می‌یابد شریک خواهیم بود آل سعود روزانه مردم زیادی را مورد حملات قرار می‌دهد کسی که می‌گوید نباید مرگ بر آمریکا بگوییم در کودک‌کشی آمریکا شریک است.
امام جمعه رفسنجان اضافه کرد: ما برای اینکه آمریکا با خدا دشمن است ما با آن‌ها دشمن هستیم برای خودمان دشمن آن‌ها نیستیم.
وی تاکید کرد: مراقب باشیم در وادی قرار نگیریم که تمام تلاش‌هایمان را از دست بدهیم باید مرز بگذاریم بین خودی و غیر خودی باید محال باشد برای ما که بخواهیم با غیر خودی‌ها مراوده داشته باشیم.
رمضانی پور تصریح کرد: در جهت حقوق شهروندی مساوات بین خودی وغیر خودی باید برقرار باشد به طور مثال بهایی‌ها در شهر از امکانات و منابع استفاده می کنند ولی از جهت فکری اعتقادی  وفرهنگی با آن ها هیچ کاری نداریم و آن‌ها هم حق ندارند با بچه مسلمانان کاری داشته باشند و هر زمان بخواهند شیطنت کنند با آن ها برخورد خواهیم کرد.
وی ادامه داد: ما خیال می کردیم آل سعود مروج وهابیت است اما امروزبا جنایت های آن در یمن می فهمیم خود آل سعود باعث شدند ۹۲ سال قبل حرم مطهر بقیع از بین برود و این ظلم و جنایات آل سعود همچنان ادامه داد.
وی تصریح کرد:بر اساس گفته پیامبرحمت (ص)  شرکت در نماز جمعه گناهان یک هفته انسان را پاک می کند حتی اگر گناه حق الناس باشد در نماز جمعه تصمیم به برگرداندن این حق بگیرد خداوند او را می‌بخشد.
وی گفت: نماز جمعه قدرت نرم فرهنگی محسوب می‌شود و این تریبون نظام مقدس جمهوری اسلامی هر هفته نقش مهمی در تولید قدرت نرم فرهنگی ایفا می کند.
رمضانی پورابراز داشت: نماز جمعه مانع اثر گذاری دشمنان بر مردم است و لزوم آگاه کردن مردم از جریانات جامعه از اهمیت‌های نماز جمعه است ، در بیش از ۸۵۰ مرکز در کشور اقامه نماز جمعه می‌شود.
وی به وظیفه مسئولان در اقتصاد مقاومتی اشاره و تاکید کرد: آن ها باید زمینه حضور سرمایه‌گذاری مردم و کارآفرینی در جامعه را به وجود آورند .
وی بیان کرد: وظیفه دولت در مورد کار اقتصادی و سرمایه‌گذاری رفع موانع سر راه و تشویق ، حمایت و پشتیبانی از تولید کننده و سرمایه‌گذار است.
رمضانی پور تاکید کرد: عظمت خاندان شهدا برکسی پوشیده نیست برخی افراد  شیطنت می‌کنند و برای خانواده شهدا جسارت‌هایی روا می‌دارند که قابل قبول نیست و ساحت مقدس شهدا و خاندان آن‌ها باید محترم شمرده شود.

برچسب ها:
رفسنجان ، روراستی ، متن، توافقنامه
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :