ماجرای سگ ولگرد در منطقه رستم آباد و زخمی کردن ۵نفر

  • شناسه خبر: 13959
ماجرای سگ ولگرد در منطقه رستم آباد و زخمی کردن ۵نفر

سگ ولگرد با حمله به اهالی منطقه رستم آباد تا کنون ۵ نفر را زخمی کرده است

سگ ولگرد با حمله به اهالی منطقه رستم آباد تا کنون ۵ نفر را زخمی کرده است

به گزارش خبرنگار روراستی ، روز گذشته یک سگ ولگرد با پرسه زدن در منطقه رستم آباد تعدادی از اهالی این منطقه را گاز می گیرد و آن ها را زخمی می کند.

یکی از اهالی که دچار این حادثه شده در بیان چگونگی حمله این سگ افزود: زمانی که درب منزل باز بود این سگ وارد منزل می شود و قصد حمله به افراد  خانواده را دارد.

وی تصریح کرد: من که نمی دانستم سگ به من حمله می کند با دستم جلوی آن را گرفتم که ناگهان سگ مرا به شدت گاز گرفت و مچ دست و انگشتانم دچار خونریزی شدید شدند و سپس سگ فرار کرد.
آقای “ر” ادامه داد: برای تزریق واکسن هاری و کزاز به بیمارستان رفتم  تا به مشکلات بعدی گرفتار نشوم.

گویا این سگ ولگرد ابتدا به آرامی در کنار افراد حاضر می شده و سپس به آن ها حمله می کند  که تا کنون ۵ نفر دچار این حادثه شده اند.

این ماجرا موجب رعب و وحشت در بین اهالی شده و خواستار رسیدگی به این مشکل  هستند زیرا هنوز این سگ در منطقه است و معلوم نیست به چند نفر دیگر آسیب برساند.

در حالی که طی سال های اخیر مصرف واکسن هاری در شهرستان رفسنجان بالا بوده  و یکی از مناطق مستعد وجود بیماری هاری است مقابله با این معضل می تواند از بسیاری از تلفات انسانی جلوگیری کند.

معدوم کردن سگ های ولگرد با این هزینه های سنگین کاری از پیش نمی برد چرا که با زاد و ولد دوباره جمعیت آن ها زیاد شده و باید فکر اساسی شود.

در بسیاری از شهرها سگ ها را زنده گیری می کنند و با عقیم سازی آن ها هم جلوی رشد جمعیتشان گرفته می شود و هم با معدوم نساختنشان قانون حفظ حقوق حیوانات رعایت می شود.

امیدواریم مسئولان شهرستان بتوانند راهکار مناسبی برای مشکل سگ های ولگرد در شهرستان که تعدادشان زیاد است پیدا کنند تا شهروندان در امنیت و آسایش خاطر بیشتری زندگی کنند.

 

 

برچسب ها:
رفسنجان ، روراستی ، سگ ، حمله
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :