فعالیت ۳۰۰ هزار ناظر انتخاباتی در سراسر کشور

  • شناسه خبر: 13973
فعالیت ۳۰۰ هزار ناظر انتخاباتی در سراسر کشور

رئیس دفتر نظارت بر انتخابات استان کرمان گفت: بیش از ۳۰۰ هزار ناظر انتخاباتی به صورت کارشناس دائمی بدون کم‌ترین چشم‌داشتی در سراسر کشور در حال فعالیت هستند. به گزارش روراستی محمد علمی ادامه داد: برخی خیال می‌کنند که باید در مورد بسیاری از مسائل نظر بدهند مثلاً در باب شورای نگهبان فکر و نظر […]

رئیس دفتر نظارت بر انتخابات استان کرمان گفت: بیش از ۳۰۰ هزار ناظر انتخاباتی به صورت کارشناس دائمی بدون کم‌ترین چشم‌داشتی در سراسر کشور در حال فعالیت هستند.
به گزارش روراستی محمد علمی ادامه داد: برخی خیال می‌کنند که باید در مورد بسیاری از مسائل نظر بدهند مثلاً در باب شورای نگهبان فکر و نظر خود را اهمیت می‌دهند و قصد اعمال نظر دارند، زیرا نظرات اعضای شورای نگهبان که فقیه و مجتهد هستند را نظر شخصی می‌دانند.
علمی ادامه داد: بر اساس ماده ۹۱ قانون اساسی وظیفه شورای نگهبان پاسداری از احکام اسلام بیان شده و این در حالی است که شش مجتهد جامع‌الشرایط با حکم مقام معظم رهبری در این نهاد مقدس فعالیت دارند، در حالی که در هیچ یک از نهادهای کشور ولی‌فقیه شش نماینده ندارد.
رئیس دفتر نظارت بر انتخابات استان کرمان تاکید کرد: در هیئت نظارت مرکز استان‌ها پنج نفر و در هیئت نظارت شهرستان‌ها سه نفر به‌دور از وابستگی‌های سیاسی در حال فعالیت هستند تا زمینه را برای انتخابات در شأن نظام مقدس جمهوری اسلامی رقم بزنند.
علمی ابراز داشت: همه باید با همدلی، همگامی، گذشت، سعه‌صدر، رعایت قانون و احترام به آن در راستای برگزاری انتخاباتی پرشور و گسترده گام برداریم تا افرادی نتوانند برای امور شخصی بحث انتخابات و امانتداری را زیر سئوال ببرند

برچسب ها:
انتخابات، روراستی، رفسنجان
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :