ثمره هم دلی و در خط ولایت بودن برکات برای جامعه اسلامی است

  • شناسه خبر: 14093
ثمره هم دلی و در خط ولایت بودن برکات برای جامعه اسلامی است

امام جمعه رفسنجان گفت: ثمره هم دلی و در خط ولایت بودن برکات برای جامعه اسلامی است

امام جمعه رفسنجان گفت: ثمره هم دلی و در خط ولایت بودن برکات برای جامعه اسلامی استبه گزارش روراستی ، حجت الاسلام رمضانی پور افزود: دو واجب مهم و اساسی امر به معروف و نهی از منکر سایر واجبات را تحکیم می بخشد.

رمضانی پور تصریح کرد: در شهرستان رفسنجان در سایه تعامل بین مسئولان و همه دستگاهها تا کنون موفقیت هایی در راستای این دو واجب داشتیم.

وی با اشاره به نام سال افزود: در رفسنجان  شعار همدلی و هم‌زبانی را سال گذشته در رفسنجان ایجاد کردیم  واین مهم در شهرستان ما تحقق پیدا کرده است.

وی بیان داشت: قانون حمایت از آمرین به معروف و ناهیان از منکر که مصوب مجلس شورای اسلامی و مورد تایید شورای نگهبان واقع شده است  امیدواریم به مرحله  اجرا برسد و بتوانیم در این زمینه پر رنگ‌تر باشیم.
رمضانی پور تصریح کرد: اگر بخواهیم ناهنجاری و بزه در جامعه نباشد باید در زمینه‌های دیگر ورود کنیم زمینه فلاح را برای افراد ایجاد کنیم .
وی گفت: اگر همه در جهت  ولایت و تحقق اهداف نظام اسلامی حرکت کنیم ، ثمره این هم سویی و هم دلی و هم زبانی در جامعه آثار خیرات و برکات زیادی برای مردم خواهد داشت.
وی در ادامه با اشاره به اینکه استان کرمان در زمان جنگ الگو بوده تصریح کرد: در زمینه اقتصادی هم این استان می‌تواند الگو باشد.
امام جمعه رفسنجان افزود: همدلی و همزبانی فضا را برای کار کردن بهتر در تمام زمینه ها فراهم می‌کند.

برچسب ها:
رفسنجان ، روراستی ، امر به معروف
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :