خزانه کشور نباید با مالیات هایی که به زور گرفته می شود به حرام آمیخته شود

  • شناسه خبر: 14327
خزانه کشور نباید با مالیات هایی که به زور گرفته می شود به حرام آمیخته شود

امام جمعه رفسنجان گفت: اگر افراد ناراضی باشند و از آن ها مالیات به زور و تهدید گرفته شود خزانه کشور با پول این مالیات ها به حرام آمیخته خواهد شد

امام جمعه رفسنجان گفت: اگر افراد ناراضی باشند و از آن ها مالیات به زور و تهدید گرفته شود خزانه کشور با پول این مالیات ها به حرام آمیخته خواهد شد

به گزارش خبرنگار روراستی ، امام جمعه رفسنجان در خطبه های نماز جمعه امروز با بیان اینکه دولت هیچ کمکی به رفسنجان نکرده و تمام زیر ساخت‌ها توسط خیران صورت گرفته گفت: شاخص‌های رتبه‌بندی شهرستان‌ها باید اصلاح شود و این بودجه‌ای که به رفسنجان دادند ناچیز است.
حجت الاسلام رمضانی پور اذعان کرد: متاسفانه شهرستان ما در شاخص‌های برخوداری در استان اول است و این به زیان مردم شهرستان است شاخص‌های غلط دولت و برنامه ریزی بودجه باید اصلاح و از نو ارزیبابی شود این همه گرفتاری در شهرستان داریم ده مدرسه تخریبی نبود  بیمارستان مطلوب که برای همین‌ها هم  دولت هیچ کمکی نکرده و همه توسط خیران ایجاد شده‌اند.
وی متذکر شد: کاری از طرف دولت برای شهرستان ما صورت نگرفته کمترین بودجه را از ملی و ماده ۱۸۰ به رفسنجان دادند که ناچیز است.
وی در رابطه با مذاکرات و چانه‌زنی‌های آمریکا و بد عهدی آن‌ها خاطر نشان کرد:  امام راحل فرمودند « خطر آمریکا به حدی است که اگر کوچکترین غفلتی کنیم نابود می‌شویم».
امام جمعه رفسنجان بیان کرد: در اقتصاد ما باید بر روی تولیدات داخلی سرمایه‌گذاری شود رهبر فرمودند « مردم باید وارد عرصه اقتصادی شوند و جهاد اقتصادی صورت گیرد».
وی اذعان کرد: بازاریان از دستگاه مالیاتی ناراحت هستند و از روش گرفتن مالیاتی که به زور باید بپردازند ناراضی هستند این اموال را در خزانه مملکت می‌ریزند و از همین پول می‌خواهند یارانه بدهند ، حقوق بدهند اما این مال حرام است مال حرام آثار و پیامدهای بدی بر جامعه می‌گذارد کسانی که می‌خواهند مالیات دریافت کنند باید فرهنگ‌سازی کنند و حساب و کتاب ایجاد کنند خزانه مملکت را با دریافت زور مالیات با حرام آمیخته نکنند.
وی ادامه داد: امام علی فرمودند« اگر کسی گفت : حقی از خدا همراه من نیست او را رها کن  و او را نترسان آیا امروز در اداره مالیات این دستور العمل امام علی(ع) اجرا می‌شود یا خیر اگر اینگونه است درود خدا بر آن‌ها باد اگر نیست باید هدایت شوند.
رمضانی پور در ادامه با اشاره به امنیت مالی وجانی اظهار داشت: پیشگیری به وسیله ابزاری که امروز با وجود تکنولوژی مانند دوربین می‌تواند در امنیت موثر باشد بهتر است همه مغازه‌ها به دوربین مجهز باشند.
وی اضافه کرد:با کمک شهرداری زیر ساخت بیش از ۸۰دوربین در سطح شهر آماده شده  و به زودی نصب می‌شود  که می‌تواند در امنیت شهرستان موثر واقع شود.
امام جمعه رفسنجان بیان کرد: درب‌های منازل باید بسته باشد راه ورود به خانه‌های خود را ببندید وسایط نقلیه را ایمن نگه دارید و قفل کردن آن فراموش نشود تا آدم‌های فرصت‌طلب نتوانند به راحتی آن را سرقت کنند همچنین گماردن نگهبان برای باغات پسته و استفاده نکردن از کارگران فصلی ناشناس مد نظر قرار بگیرد.
وی در ادامه با بیان اینکه اجاره دادن منازل به افراد ناشناس به‌ویژه اتباع بیگانه درد ساز خواهد بود کسانی که ساختمان چند طبقه دارند حق ندارند به اتباع بیگانه ، ناشناس و افراد مجرد اجاره دهند اگر گناهی در آن خانه صورت گیرد در آن دخیل هستید.
رمضانی پو بیان کرد: ایجاد شغل و استفاده کردن از کارگران محلی مطمئن‌ترین راه برای تامین امنیت مالی و جانی برای شهروندان است هر اتفاقی بیافتد همه ما ناراحت می‌شویم.
وی با تسلیت شهادت امام صادق (ع) تصریح کرد: آن حضرت در دوران زندگی خود رنج زیادی کشید ۶۵ سال عمر گرانمایه خود هم به جهاد علمی پرداختند و هم سیره مبارزاتی ایشان در ابعاد سیاسی در جامعه انجام می‌شد  و قاطع  و شجاع در برابر خلفای بنی عباس مبارزه علنی داشتند.
رمضانی پور ادامه داد: در سالگشت آن امام همام میزبان شهدای گلگون کفن غواص هستیم آن شهدایی که استقامت به خرج دادند و عزت وسربلندی را برای ما به ارمغان آوردند اگر در برابر نیروهای بعثی استقامت نمی‌کردند اینگونه مظلومانه به شهادت نمی‌رسیدند.
وی تاکید کرد: همه آحاد مردم به‌ویژه جوانان در این تشییع جنازه حضور داشته باشید و با شهدا درد ودل کنید پس از تشییع شهدا در حسینیه ثارالله وداع باشهدا خواهد بود و از این فرصت استفاده کنید سه شنبه هم تشییع دو شهید شهرمان شهیدان آخوندی  و رحمانی و تدفین آن ها خواهد  بود .
وی با گرامی‌داشت شهادت شهید صارمی و روز خبرنگار این روز را به خبرنگاران تبریک گفت.
وی از فتح انلدلس یاد کرد و  گفت: دولت و مجلس و دستگاه قضایی دقت کنند در شکل اندلسی دیگر ایران اسلامی ما را فتح نکنند مراقب باشیم حرف‌های بیجا و بی مورد بر زبان جاری نکنیم.
وی با بیان اینکه حجاب برتر چادر است تصریح کرد: برخی افراد نادان می گویند حجاب فقط در چادر نیست هر چه گناه از این ناحیه صورت گیرد بر گردن آن فرد است دولت باید مواظب باشد دستور دهد هر اداره‌ای  افراد خود را اصلاح کند  ترویج بی بندوباری و بی تفاوت بودن جایز نیست.

 

 
برچسب ها:
رفسنجان ، روراستی ، مالیات ، خزانه
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

  • کارمند

    ]چرا یک کارگر باید اول مالیات بدهد بعد حقوق دریافت کند ولی یک تاجر ویا بازاری که روزانه اندازه حقوق ماهانه کارگر درامد دارند مالیات ندهد