قویترین مردان جنوب شرق کشور در داوران رفسنجان مسابقه می دهند

  • شناسه خبر: 14641
قویترین مردان جنوب شرق کشور در داوران رفسنجان مسابقه می دهند

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان رفسنجان از برگزاری مسابقات قویترین مردان جنوب شرق کشور در ۲۸ و ۲۹ مرداد ماه سال جاری خبر داد. یاسر صالح نیا در گفتگو با خبرنگار روراستی  افزود : این مسابقات با حضور بیش از ۳۰ شرکت کننده از ۸ استان جنوب شرق کشور در خیریه سید الشهدا با […]

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان رفسنجان از برگزاری مسابقات قویترین مردان جنوب شرق کشور در ۲۸ و ۲۹ مرداد ماه سال جاری خبر داد.
یاسر صالح نیا در گفتگو با خبرنگار روراستی  افزود : این مسابقات با حضور بیش از ۳۰ شرکت کننده از ۸ استان جنوب شرق کشور در خیریه سید الشهدا با ظرفیت ۳۰۰۰ نفری در منطقه داوران رفسنجان برگزار می شود.
وی تصریح کرد : ۸ نفر به فینال راه پیدا می کنند که در فینال سه نفر برنده و به آنها جوایز ۲۵ میلیون ریالی، ۱۵ میلیون ریالی و ۱۰ میلیون ریالی تعلق می گیرد.
علی اکبر اسدی مسئول کمیته قویترین مردان اداره ورزش و جوانان رفسنجان هم در تشریح آیتم های برگزاری این مسابقات گفت : در روز ۲۸ مرداد ماه سه آیتم برگزار می شود که شامل بالا سر بردن کنده ۱۱۰ کیلوگرمی به مدت زمان ۷۵ ثانیه، طی کردن مسافت ۴۰ متری با دو چمدان به مجموع وزن ۲۸۰ کیلوگرمی و ایتم سه گانه ( بردن وزنه ۲۰۰ کیلوگرمی به متراژ ۷ متر، غلطاندن لاستیک ۳۸۰ کیلوگرمی و بردن سیلندر ۱۲۰ کیلوگرمی به متراژ ۷ متر) است.
وی افزود : در روز ۲۹ مرداد که فینال مسابقات بین ۸ برنده برگزار می شود حرکت اول بردن اسکات تعادلی به میزان ۲۰ متر، حرکت دوم زدن لیست گاری به وزن ۳۵۰ کیلوگرم در ۷۵ ثانیه و حرکت سوم نیز بالا گذاشتن گوی های ۱۰۰ ، ۱۲۰ و ۱۴۰ و ۱۶۰ کلیوگرمی به بالای سکو است.
اسدی خاطرنشان کرد : برگزاری این مسابقات با حضور داور بین المللی اقای خودنگاه انجام خواهد شد.

برچسب ها:
مسابقه،روراستی،قویترین
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :