فرصت های سرمایه گذاری در رفسنجان به صورت علمی معرفی شود

  • شناسه خبر: 14648
فرصت های سرمایه گذاری در رفسنجان به صورت علمی معرفی شود

مدیر اجرایی دفتر اتاق بازرگانی، صنایع و معادن رفسنجان گفت: الان نیازمند معرفی بیش از پیش فرصت‌های سرمایه‌گذاری در رفسنجان به صورت علمی هستیم

مدیر اجرایی دفتر اتاق بازرگانی، صنایع و معادن رفسنجان گفت: الان نیازمند معرفی بیش از پیش فرصت‌های سرمایه‌گذاری در رفسنجان به صورت علمی هستیم

به گزارش روراستی ، عباس عسجدی در یک نشست خبری افزود: اتاق بازرگانی کرمان بیش از ۱۰۰ سال سابقه دارد و از سال ۸۳در رفسنجان به عنوان اولین شهرستان استان دفتر اتاق بازرگانی تاسیس شده است.

وی بیان داشت: شهرستان رفسنجان به لحاظ تولید پسته و کشاورزی و همچنین صنایع و معادن  اهمیت زیادی دارد که در زمینه قالی و صنایع دستی هم حرف‌هایی برای گفتن دارد.

وی گفت: در نظر داریم فعالیت اتاق بازرگانی از صدور کارت و گواهینامه فراتر برود‌ و در بحث توانمندی‌های سرمایه‌گذاری بیشتر فعالیت داشته باشیم.

مدیر اجرایی دفتر اتاق بازرگانی، صنایع و معادن رفسنجان با بیان اینکه در این دوره جدید برنامه‌های خوبی در دستور کار است، بیان کرد: در بخش خصوصی اتفاقات خوبی خواهد افتاد و رفسنجان در زمینه اقتصادی به ‌طور ویژه حرف برای گفتن خواهد داشت.

IMG_5925

وی عنوان کرد: در شهرستان رفسنجان برای کمک به اقتصاد باید فرهنگ‌سازی کنیم و زمینه‌های سرمایه‌گذاری را فراهم سازیم، الان نیازمند معرفی بیش از پیش فرصت‌های سرمایه‌گذاری به صورت علمی هستیم.

عسجدی گفت: پسته رفسنجان اگر چه با وجود کم آبی کاهش تولید دارد، اما هنوز یک برند برای کل کشور و در سطح بین‌الملل محسوب می‌شود.

این مسئول با بیان اینکه در آینده ساختار بخش خصوصی با تشکیل انجمن‌هایی شکل می‌گیرد، خاطر‌نشان کرد: از وظایف اتاق بازرگانی تشکیل انجمن‌ها بود ‌که در رفسنجان به این مهم کمتر توجه شده است..

وی عنوان کرد: اتاق بازرگانی استان بیش از یک هزار و ۲۰۰ عضو دارد و علاقمندان به کارآفرینی‌، تولید ‌و صادرات می‌توانند عضو شوند تا هم حضور رفسنجان در استان قوی‌تر شود و هم استان به تبع آن در سطح ملی حضوری پررنگ داشته باشد.

مدیر اجرایی دفتر اتاق بازرگانی و صنایع و معادن رفسنجان ادامه داد: ۱۰ استان در کشور دارای مرکز تحقیقات و آموزش هستند که کرمان یکی از آنها است.

وی اذعان کرد: در استان کرمان در زمینه اقتصاد تفکر، توسعه‌ای است و  اعضا از تمام گروههای سیاسی حضور دارند.

برچسب ها:
رفسنجان ، روراستی ، سرمایه گذاری، علمی
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :