مسابقات قوی ترین مردان جنوب شرق کشور پایان یافت

  • شناسه خبر: 14846
مسابقات قوی ترین مردان جنوب شرق کشور پایان یافت

مسابقات قوی ترین مردان جنوب شرق کشور با حضور مسئولان در روستای داوران پایان یافت

مسابقات قوی ترین مردان جنوب شرق کشور با حضور مسئولان  در روستای داوران  پایان یافت

به گزارش خبرنگار روراستی ، عصر امروز با حضور فرماندار، نماینده مردم رفسنجان و انار در مجلس ، پور ابراهیمی نماینده مردم کرمان در مجلس ، بخشدار و جمعی از مسئولان و تماشاگران اختتامیه مسابقات قوی ترین مردان جنوب شرق کشور در مجموعه فرهنگی ورزشی سید الشهدا (ع) روستای داوران از توابع بخش مرکزی رفسنجان برگزار شد.
در این رقابت ها که از روز گذشته با ۲۰ شرکت کننده از استان های جنوب شرق کشور برگزار شده است در نهایت هشت نفر به فینال راه یافتند.
این فینالیست ها در سه آیتم لیفت گاری ۳۶۰کیلوگرمی ، اسکات تعادلی ۳۶۰ کیلوگرمی و بلند کردن ۴ گوی ۱۰۰، ۱۲۰ ، ۱۴۰و ۱۶۰ کیلوگرمی به رقابت پرداختند.
در پایان مسعود برزم با ۲۴ امتیاز از یاسوج، حمید سیستانی با ۱۸ امتیاز از بردسیر ، مرتضی مکی آبادی با ۱۷ امتیاز از سیرجان ،اول تا سوم شدند و به ترتیب جوایز ۲۰ میلیون ریالی ، ۱۰میلیون ریالی و ۵ میلیون ریالی به همراه کاپ قهرمانی دریافت کردند.
حمید سرداری با ۱۵ امتیاز از سیرجان ، علی اکبر اسدی با ۱۲ امتیاز از رفسنجان ، رضا صفری با ۷ امتیاز از رفسنجان ، مجتبی زارع عسکری با ۲ امتیاز از بردسیر و حمید فرامرزی با ۱ امتیاز از استان فارس نفرات چهارم تا ششم این رقابت ها شدند.
هم چنین استان فارس در مجموع تیم اخلاق مسابقات شناخته شد و امین کاظمی از رفسنجان هم کاپ اخلاق فردی را دریافت کرد.
IMG_7205 IMG_7226 IMG_7253 IMG_7262 IMG_7270 IMG_7297 IMG_7309 IMG_7311 IMG_7345 IMG_7368 IMG_7394 IMG_7471 IMG_7480 IMG_7485 IMG_7494 IMG_7515 IMG_7520
برچسب ها:
رفسنجان ، روراستی، قوی ترین ، جنوب شرق
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :