دانشگاه نباید آلوده به معصیت شود سالنی که در دانشگاه ساخته می‌شود جایز نیست بخواهد از حرام در آمد کسب کند

  • شناسه خبر: 14868
دانشگاه نباید آلوده به معصیت شود سالنی که در دانشگاه ساخته می‌شود جایز نیست بخواهد از حرام در آمد کسب کند

امام جمعه رفسنجان گفت: کلمه کنسرت بار منفی دارد ، دانشگاه نباید آلوده به معصیت شود سالنی که در دانشگاه ساخته می‌شود جایز نیست بخواهد از حرام در آمد کسب کند

امام جمعه رفسنجان در خطبه های نماز جمعه گفت: کلمه کنسرت بار منفی دارد ، دانشگاه نباید آلوده به معصیت شود سالنی که در دانشگاه ساخته می‌شود جایز نیست بخواهد از حرام در آمد کسب کند

به گزارش خبرنگار روراستی ، حجت الاسلام رمضانی پور با تبریک دهه کرامت  با اشاره به روایتی که امام رضا (ع) از پیامبر (ص) نقل کردند بیان داشت : به نعمت‌های خداوند اعتراف کنید و از گناهان به سوی خداوند برگردید و توبه کنید زیرا خداوند بندگان شکر گذار خود را دوست می دارد.
وی عنوان کرد: اگر بخواهیم به استقلال اقتصادی برسیم باید رهنمودهای رهبر فرزانه انقلاب را سر لوحه کار قراردهیم  و دخالت استکبار در ایران را به فرموده امام راحل را از کشور قطع کنیم.
وی گفت: امام می‌فرمودند «مدیریت اقتصادی» و رهبر می‌فرمایند «اقتصاد مقاومتی»  که هر دو در یک راستا هستند و ما با این دو رهنمون هرگز تسلیم زیاده خواهی های دشمن نخواهیم شد.
امام جمعه رفسنجان با اشاره به امنیت حیثیتی و آبرویی تصریح کرد: یکی از حقوقی که همه افراد مستحق آن هستند حفظ آبرو است پیامبر (ص) فرمودند « هر کس به دوست من اهانت کند مرا به جنگ خود خوانده است ».
وی اضافه کرد: هر کس بنده مومنی را خوار کند خداوند او را خوار خواهد کرد.
رمضانی پور تاکید کرد: دستگاه قضایی و انتظامی برای افرادی که آبروی دیگران  را می‌برند ورود و رسیدگی کند.
وی گفت: امنیت حریم خصوصی افراد نیز مسئله مهمی است که نسبت به آن باید اهتمام بورزیم. پیامبر (ص) فرمودند« اگر کسی در پی کشف اسرار و لغزش‌های مردم باشد آن‌ها را به فساد کشانده‌ای و نباید وارد حریم خصوصی افراد شد».
وی در بخش دیگری از خطبه‌ها با قدردانی از نیروی انتظامی در راستای ایجاد امنیت عمومی در شهرستان اظهار داشت: این نیرو افرادی که اقدام به بر هم زدن نظم وامنیت عمومی که تعدادی هم از اتباع بیگانه بودند را دستگیر کرده‌اند و برنامه‌های خوبی هم در دستور کار دارند.
رمضانی پور تصریح کرد: امام صادق (ع) فرمودند« خداوند به اهل مجلسی که در آن غنا وجود دارد نظر نمی‌افکند و غنا از چیزهایی است که مردم را از راه خدا گمراه می‌کند.
وی ادامه داد: خانه‌ای که در آن آوازه‌خوانی صورت گیرد مرگ ناگهانی در آن رخ می‌دهد امام رضا (ع) فرمودند « چون حق و باطل از هم جدا شوند غنا در طرف باطل قرار می‌گیرد».
وی با اشاره به مفاسد موسیقی اظهار کرد: موسیقی اگر در جامعه به وجود آید و افرادی بخواهند اهل موسیقی شوند محرومیت از موسیقی های بهشتی ، عذاب جهنم ، تشنج اعصاب ، بی معنی شدن مناجات و ذکر خدا ، زمینه برای گناهان زیاد همچون نگاه آلوده و شهوت انگیز ، عدم استجابت دعا ، رشد نفاق و دورویی ، تحریک احساست و ایجاد حالت کاذب تفریحی و زمینه فقیر شدن برایشان ایجاد می‌شود.
رمضانی پور در باره کنسرت موسیقی گفت: کلمه کنسرت بار منفی دارد در کنسرتی که در دانشگاه آزاد رفسنجان برگزار شد کسانی نبودند که در تشییع جنازه شهدا شرکت کردند ، افراد نباید به خود اجازه دهند به آرامش و آسایش مردم لطمه وارد کنند فرد می گوید ما برگزار کردیم و مسئولان چیزی نگفتند مگر مسئولان با شما موافق هستند که بخواهید چنین غلط‌هایی انجام دهید.
وی ادامه داد: در ۲۴ ماه رمضان در جمع دانشجویانی که خدمت رهبر رسیده بودند یکی از دانشجویان برگزاری کنسرت در دانشگاه مطرح کردند که حضرت آقا فرمودند «یکی از غلط ترین کارهایی که در دانشگاه صورت می‌گیرد کنسرت‌های موسیقی است».
وی تاکید کرد: فضای دانشگاه نباید آلوده به معصیت شود سالنی که در دانشگاه ساخته می‌شود جایز نیست بخواهد از حرام در آمد کسب کند.
امام جمعه رفسنجان خاطر نشان کرد: کسی که با پول حرام بخواهد رشد کند برای مردم خیانت کار می‌شود نه خدمتکار و رییس دانشگاه دیگر اجازه ندهند که چنین کنسرت هایی برگزار شود و هیچ کنسرتی نباید در شهر برگزار نشود.
رمضانی پور گفت: برای کنسرت بلیط‌هایی که فروخته شده ۸۰ هزار تومان، ۷۰ هزار تومان و ۵۰ هزار تومان بوده که باید دید به جیب چه کسانی رفته علاوه بر آن سانس اول آن وقت نماز بوده که جای شرم دارد.
رمضانی پور اظهار کرد: من روز اول به رییس ارشاد گر چه حرف ما را گوش نکرد گفتم « این شهر شهر بچه حزب اللهی ها است اگر می خواهد در این شهر خدمت کند باید افراد انقلابی و حزب اللهی را دریابد» .
وی با گرامیداشت روز جهانی مسجد گفت: مسجد کانون مشورت است ، تعامل اجتماعی و تجلی گاه وحدت و پایگاه نظامی نیروهای بسیجی است و پاسداری از عدالت در مسجد امکان پذیر و مرکز انقلاب اسلامی و محل پیوند دین و سیاست است.

 

برچسب ها:
رفسنجان ، روراستی ، کنسرت ، دانشگاه
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

  • انصارا...

    باسلام وادب اولا.جای تشکروقدردانی داره ازکلیه برگزارکنندگان این گونه برنامه هاکه بانگاهی جامعه شناسانه به عمق موضوع متوجه نیازنسل جوان ومذهبی شهرمون میشیم که درهمه صحنه هاازتشییع شهداگرفته تاحضورسیاسی وپرشوردرانتخابات همیشه درصحنه بودندوهستند،سخن بعدی من باامام جمعه عزیزشهرمونه که به این نکته توجه داشته باشندانجام امور فرهنگی درجهت مبارزه باتهاجم فرهنگی غرب یاشبیخون فرهنگی که آثارآن رادرجامعه نمودعینی دارد،ومتاسفانه مسئولین سرشان درزیربرف مانده،قضیه مشروبخوری چندسال قبل رایاداورمیشم که چه آبروریزی برای شهرمون به بارآورد.پس بیائیم کمی واقع نگرباشیم بقول شهید آوینی ازبالابه مسائل نگاه کنیم.درپایان تشکرویژه دارم ازکلیه عزیزانی که بافراهم کردن چنین برنامه هایی برای ساعتی جوانهاراازپای قلیان،شبکه های مبتذل اجتماعی،ماهواره و...جداکردند.خداقوت

    حسن

    اقای رمضانی شما معنی پارتی شبانه رو میدونین؟ شما معنی درن گرایی و فساد پنهانی رو میدونید؟ شما رانت و زمین خواری و پارتی بازی را میدانید یعنی چی؟ شما آمار طلاق در رفسنجان را بررسی کردین دلایلش را؟ شما چه میدانی؟؟؟؟؟؟