برگزاری کارگاه آموزشی محصولات گلخانه ای در شهرستان رفسنجان

  • شناسه خبر: 15511
برگزاری کارگاه آموزشی محصولات گلخانه ای در شهرستان رفسنجان

مدیر هماهنگی ترویج جهاد کشاورزی استان کرمان گفت: کارگاه آموزشی تولید محصولات گلخانه ای سبزی و صیفی در رفسنجان برگزار شد . به گزارش روراستی، پرویز رستگاری افزود: در راستای تحقق و اجرای برنامه های آموزشی و ترویجی در خصوص کارگاه آموزشی محصولات گلخانه ای و با هدف انتقال دانش و یافته های نوین تحقیقاتی […]

مدیر هماهنگی ترویج جهاد کشاورزی استان کرمان گفت: کارگاه آموزشی تولید محصولات گلخانه ای سبزی و صیفی در رفسنجان برگزار شد .
به گزارش روراستی، پرویز رستگاری افزود: در راستای تحقق و اجرای برنامه های آموزشی و ترویجی در خصوص کارگاه آموزشی محصولات گلخانه ای و با هدف انتقال دانش و یافته های نوین تحقیقاتی به کارشناسان و بهره برداران بخش کشاورزی ، کارگاه آموزشی یک روزه ای تحت عنوان مدیریت تولید در گلخانه های سبزی و صیفی برگزار شد.

وی تصریح کرد : این کارگاه با حضور بیش از ۶۰ نفر از کارشناسان بخشهای زراعت، حفظ نباتات و گلخانه داران ، در محل مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان رفسنجان برگزار و در این کارگاه آموزشی نکات فنی در خصوص آشنایی کارشناسان وگلخانه داران با آفات و بیماریها و شناسائی کود و سموم مختلف و … به شرکت کنندگان ارائه شد.

رستگاری خاطر نشان کرد: در ادامه کارگاه و به منظور آموزش نکات عملی ، بازدیدی از گلخانه یکی از گلخانه داران شهرستان صورت پذیرفت و توضیحات فنی لازم ارائه و به سوالات شرکت کنندگان پاسخ لازم داده شد.

برچسب ها:
رفسنجان،گلخانه،روراستی
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :