احداث سه ورزشگاه در استان از سوی شرکت مس با اعتبار ۲۴۰میلیارد تومان

  • شناسه خبر: 15576
احداث سه ورزشگاه در استان از سوی شرکت مس با اعتبار ۲۴۰میلیارد تومان

مدیر مس منطقه کرمان: شرکت مس برای شهرهای کرمان ، رفسنجان و شهربابک سه ورزشگاه با هزینه ای بالغ بر ۲۴۰میلیارد تومان احداث می کند

مدیر مس منطقه کرمان: شرکت مس برای شهرهای کرمان ، رفسنجان و شهربابک سه ورزشگاه با هزینه ای بالغ بر ۲۴۰میلیارد تومان احداث می کندبه گزارش خبرنگار روراستی ، حسین نظری در آیین افتتاحیه باند دوم محور رفسنجان – سرچشمه افزود: ۲۰هزار نفر در شرت ملی صنایع مس ایران مشغول به کار هستند که ۱۶هزار نفر آن ها در منطقه کرمان فعالیت دارند.

وی تصریح کرد: ۱۸ پروژه در بخش توسعه شرکت مس در برنامه داریم که تا سال ۹۸ برنامه ریزی شده که سرمایه گذاری شود.

وی ادامه داد: میزان سرمایه گذاری این پروژه ها ۲٫۲ میلیارد یورو و ۴هزار و۲۰۰میلیارد تومان است که ۷۰ درصد این سرمایه گذاری در استان کرمان انجام می شود.

مدیر مس منطقه کرمان گفت: شرکت ملی صنایت مس ایران در چهار سال اخیر در زمینه مسئولیت اجتماعی خود با ایجاد ۱۸۰واحد مسکونی با اعتبار ۲٫۴میلیارد تومان برای نیازمندان منطقه رفسنجان ، شهربابک و پاریز هزینه کرده است.

وی عنوان کرد: ورزشگاه ۳۰هزار نفری مس در کرمان ، و دو ورزشگاه ۱۰هزار نفری در شهرهای رفسنجان وشهربابک با اعتبار ۲۴۰میلیارد تومان در حال احداث است که فاز اول آن ها سال جاری به اتمام می رسد.

نظری خاطر نشان کرد: شرکت مس در حوزه راهها که محور توسعه هستند در احداث و بهسازی ۲۰۰کیلومتر راه طی چهار سال گذشته بالغ بر ۲۰۰میلیارد تومان هزینه کرده که ۱۰۲میلیارد آن برای پروژه رفسنجان سرچشمه به کار رفته است.

برچسب ها:
رفسنجان ، روراستی ، مس ، ورزشگاه
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :