انتقاد تند امام جمعه رفسنجان در خصوص اظهارات اخیر روحانی

  • شناسه خبر: 15884
انتقاد تند امام جمعه رفسنجان در خصوص اظهارات اخیر روحانی

خیلی بعید است کسی که در جایگاه بالای مسئولیتی قرار دارد علیه شورای نگهبان حرف بزند و بگوید ما در دوره اول مجلس که شورای نگهبان نداشتیم مجلس بهتری داشتیم چرا دروغ می گویید

خیلی بعید است کسی که در جایگاه بالای مسئولیتی قرار دارد علیه شورای نگهبان حرف بزند و بگوید ما در دوره اول مجلس که شورای نگهبان نداشتیم مجلس بهتری داشتیم چرا دروغ می گویید

به گزارش ” روراستی ” ؛ امام جمعه رفسنجان در بخشی از خطبه های آخرین نماز جمعه شهریور ماه ۹۴با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در جمع فرماندهان سپاه افزرود: آقا تعابیر بسیار زیبا و ارشمندی را در خصوص سپاه بیان کردند.
وی تصریح کرد: ایشان فرمودند « قوی ترین و کارآمد ترین سازمانی که از انقلاب شکوهمند اسلامی صیانت می کند سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است بعضی ها می خواهند بگویند که تنها سپاه مسئول حفاظت از انقلاب نیست ما می خواهیم به آن آقا و آقایان بگوییم که تنها سپاه بوده است که تا به حال این صیانت را داشته است و این اقتدار را به وجود آورده است . نمک نشناسی نکنیم این کفران نعمت یک روزی ممکن است نعمت ها را از کف ما بیرون کند.
وی ادامه داد: این بسیجیان سلحشور و جان برکف و این پاسداران سخت کوش ، مقاوم و با صلابت و با ایمان که در طول این سال های پس از پیروزی انقلاب خوب درخشیدند و امروز دشمنان ما فقط تنها از این نیروی مقتدر نظامی یعنی سپاه می ترسند از این ها وحشت دارند البته ارتش ما قوی و قدرتمند است و نیروهای انتظامی نیز در داخل کشور الحمدلله پرتوان هستند اما دشمنان فقط از سپاه می ترسند و از خدا می خواهند کسی بر علیه آن ها حمله کند علیه آن ها حرف بزند علیه شورای نگهبان کسی حرف بزند.
رمضانی پور اذعان کرد: خیلی بعید است کسی که در جایگاه بالای مسئولیتی قرار دارد علیه شورای نگهبان حرف بزند و بگوید ما در دوره اول مجلس که شورای نگهبان نداشتیم مجلس بهتری داشتیم چرا دروغ می گویید در دوره اول مجلس آدم های منافقی که جزو تروریستها بودند و الان فراری هستند داشته ایم . این ها را یادتان رفته نگوئید این حرف ها را این ها کفران نعمت است و مردم را نخواهید اغوا کنید بیایید مطیع رهبر فرزانه انقلاب باشید تا کشور ما حفظ شود .
امام جمعه رفسنجان بیان داشت: در کل ممکن است بگویند رهبر معظم انقلاب یا مقام معظم رهبری ولی در عمل کار دیگری می کنند امیدوارم مردم به هوش باشند و بدانند به چه کسی رای می دهند و انتخاب می کنند و بعدا چیز دیگری از آب در می آید و چه خطراتی متوجه نظام اسلامی می شود .
وی افزود: بعضی از این ها می گویند انقلاب تمام شده و نظام اسلامی سرپا شده دیگر نیازی نیست بگوییم انقلاب اسلامی . آیا دشمنی آمریکا نسبت به انقلاب تمام شده ، دشمنی های اسرائیل نسبت به انقلاب ما تمام شده که شما می گویید انقلاب ما تمام شده به خدا جاهل و نادان هستید که این حرف ها را می زنید اگر یک ذره غیرت داشته باشید نباید چنین حرف هایی بزنید ما این انقلاب را می خواهیم که به انقلاب جهانی حضرت مهدی (عج) متصل بکنیم به هر حال از ما گفتن است و شما مردم هم بصیر خبیر و دانا

برچسب ها:
روراستی ، رفسنجان ، امام جمعه ، روحانی
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :