امام جمعه رفسنجان : از آمریکا هیچ نفعی به دولت شما نخواهد رسید

  • شناسه خبر: 15953
امام جمعه رفسنجان : از آمریکا هیچ نفعی به دولت شما نخواهد رسید

امام جمعه رفسنجان خطاب به رییس جمهور گفت: از آمریکا هیج نفعی به دولت شما نخواهد رسید مگر اینکه از اقتصاد مقاومتی با جهاد اقتصادی صادقانه در میدان عمل به شما خیر برسد

امام جمعه رفسنجان خطاب به رییس جمهور گفت:  از آمریکا هیج نفعی به دولت شما نخواهد رسید مگر اینکه از اقتصاد مقاومتی با جهاد اقتصادی صادقانه در میدان عمل به شما خیر برسد

به گزارش خبرنگار روراستی، حجت الاسلام رمضانی پور امروز در سالروز آغاز جنگ تحمیلی در حاشیه مراسم رژه نیروهای مسلح با بیان اینکه آمریکا همان شیطان بزرگ است که سردمدار حمایت از رژیم بعب بود  و جنگ را بر ما تحمیل کرد افزود: در دوران جنگ ما خسارات زیادی را متحمل شدیم اما منافع معنوی زیادی از جمله ایستادگی،مقاومت و ایثار نصیبمان شد.

وی با اشاره به مصاحبه رییس جمهور با شبکه سی بی اس آمریکا تصریح کرد: از رییس جمهور انتظار داشتیم در برابر سوال خبرنگار این شبکه که پرسید “آیا آمریکا هنوز شیطان بزرگ است ” رییس جمهور قاطعانه جواب بدهد« بلکه آمریکا شیطان بزرگ است».

رمضانی پور ادامه داد: این روحانی با آن سابقه درخشان انقلابی که یکی از سخنرانان شهر رفسنجان در دوران انقلاب و در مسجد امام (ره) بود  و پس از پیروزی انقلاب از مطرحین مبارزه با استکبار بود شایسته بود که به تبعیت از رهبر انقلاب قاطعانه جواب دهد.

وی بیان کرد: خواست رهبر، انقلابیون، حزب اللهی ها و خانواده شهدا هم جواب دادن قاطعانه بود که امیدواریم رییس جمهور در سخنرانی خود در اجلاس سالانه  در نیویورک آن چه را که در این مصاحبه باید می گفت آن جا جبران کند.

امام جمعه رفسنجان گفت: رژه و رزمایش برای نمایش اقتدار نظام است نباید کاری کنیم به دست خودمان ارزش ها کمرنگ شود.

وی خطاب به رییس جمهور اظهار داشت: از آمریکا هیچ نفعی به شما نخواهد و هیچ خیر و منفعتی برای دولت شما نخواهد داشت مگر اینکه از اقتصاد مقاومتی  با جهاد اقتصادی صادقانه در میدان عمل خیر برسد.

برچسب ها:
رفسنجان، روراستی، آمریکا، منفعت
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :