کسی نمی تواند نگاه چپ به کشور ایران داشته باشد

  • شناسه خبر: 15955
کسی نمی تواند نگاه چپ به کشور ایران  داشته باشد

جانشین فرمانده قرارگاه قدس سپاه گفت: امروز کسی نمی‌تواند نگاه چپ به کشور ما داشته باشد و ایران الگوی تمام کشورهای مسلمان است

جانشین فرمانده قرارگاه قدس سپاه گفت: امروز کسی نمی‌تواند نگاه چپ به کشور ما داشته باشد و ایران الگوی تمام کشورهای مسلمان است

به گزارش روراستی،  امان‌الله گشتاسبی صبح امروز در حاشیه رژه نیروهای مسلح در رفسنجان با گرامیداشت هفته دفاع مقدس، یاد شهدا، امام شهدا، جانبازان و ایثارگران اظهار داشت: ملت ایران در تمام صحنه‌های انقلاب حاضر بودند و در همه حماسه‌هایی که انقلاب را بیمه کرد، سنگ تمام گذاشت.

جانشین فرمانده قرارگاه قدس سپاه افزود: در چنین روزی در سال ۵۹ که انقلاب ما نوپا و در حال شکل گرفتن بود، دشمن و ایادی استکبار به ‌ویژه آمریکای جنایت‌کار با تجهیزات کامل به بیش از یک هزار کیلومتر از مرزهای کشورما هجوم آوردند.

گشتاسبی با بیان اینکه استان کرمان با لشکر ۴۱ ثارالله پرچمداری را طی جنگ به عهده داشت، تصریح کرد: لشکر ۴۱ ثارالله با تقدیم شهدا، جانبازان و ایثارگران در تمام هشت سال برگ زرینی در تاریخ انقلاب ایجاد کرد.

وی ادامه داد: شهرستان رفسنجان نخستین شهرستان در کشور است که به‌ پشتیبان جنگ بود و بیش از ۹۴۰ شهید والامقام همچون سردار حاج‌علی محمدی‌، عابدینی، امینی و … را تقدیم اسلام و انقلاب کرده است.

وی بیان داشت: ملت ایران الگوی جهان اسلام و بلکه تمام دنیا شده است و امروز اقتدار ایران در دنیا بر کسی پوشیده نیست.

وی با تاکید بر اینکه یاد دفاع مقدس بر همه ما واجب است، تاکید کرد: امروز همه ما تکلیف داریم که حماسه دوران دفاع مقدس را برای نسل جوان بازگو کنیم و بگوییم چه شد که دشمن با ۱۲ لشکر زرهی به خاک ایران حمله و اگر نسل جوان ما با این مسائل آشنا نشود، شاید فردا در مسیر انقلاب انحراف ایجاد شود.

وی در ادامه با بیان اینکه امام خمینی (ره) معمار کبیر انقلاب اسلامی با ایمان و استقامت و برخلاف میل استکبار شرق و غرب انقلاب کرد، گفت: امام به همه عالم گفت «با اتکای به خدا می‌شود در برابر استکبار ایستاد»، امام دنبال ایجاد اسلام ناب محمدی در دنیا بود، امام خمینی (ره) می‌خواستند، ملت ایران آزاد باشد، استقلال داشته باشد و به خدا، قرآن و اهل بیت (ع) متوسل باشد.

وی خاطرنشان کرد: ملت ایران سه هدیه از امام خمینی (ره) به ارث برد، نخستین ثمره انقلاب توکل مردم به خدای متعال بود و امام این درس را به ملت داد، وحدت و انسجام مردم ایران هدیه دیگری بود که از امام به ارث بردیم و امروز تمام هم و غم دنیای استکبار بر این است که وحدت را از ملت ایران بگیرد و تلاش دارد که به‌گونه‌ای رسوخ کند تا روحیه انقلابی را از این ملت بگیرد و برای دلسرد شدن مردم از نظام و انقلاب تلاش می‌کند.

این مسئول نظامی عنوان کرد: ولایت در رأس انقلاب اسلامی است و این سومین هدیه امام خمینی (ره) به ملت ایران و انقلاب اسلامی بود.

گشتاسبی اذعان کرد: ولایت مقام معظم رهبری عالم‌گیر شده و همه کشورهای اسلامی می‌دانند که اگر در رأس حکومتی ولایت حاکم باشد، مملکت بیمه می‌شود.

وی بیان داشت: اگر برخی از ما کاستی‌هایی داریم به دلیل غفلت از فرامین مقام معظم رهبری است، جوانان باید بدانند بعد از گذشت این همه مدت از پیروزی انقلاب و دفاع مقدس باید شکرگزار این عظمت باشیم و خانواده شهدا، ایثارگران و جانبازان را تکریم کنیم.

جانشین فرمانده قرارگاه قدس سپاه اضافه کرد: بیش از ۲۰۰ هزار شهید در کشور دادیم، مگر می‌شود از خط شهدا گذشت، قطعاً ملت ایران نمی‌گذارد، کسی تخطی کند.

وی عنوان کرد: دوران جنگ بدون هیچ امکانات و تجهیزاتی سپری شد و توانستیم در برابر تمام کشورهایی که علیه ما متحد شده بودند و به سرکردگی آمریکا در مقابل جمهوری اسلامی ایران قد علم کرده بودند تا انقلاب را از مسیر منحرف کنند، ایستادگی کنیم.

وی ادامه داد: امام خمینی (ره) فرمودند «جنگ برای ما نعمت بود، جنگ مظلومیت ما را به عالم اثبات کرد».

وی با بیان اینکه مقام معظم رهبری هم پا جای پا امام راحل گذاشته‌اند، تاکید کرد: ما مسئولان و فرماندهان در تمام حوزه‌ها اگر می‌خواهیم در مسیر انقلاب انحراف ایجاد نشود، باید در خط راستین شهدا و جانبازان باشیم و تبعیت از مقام معظم رهبری را بر خود واجب بدانیم.

گشتاسبی با بیان اینکه وضعیت نظام ما امروز در شرایط خوبی است و به رشد و ترقی رسیده‌ایم، اظهار داشت: در حوزه سیاسی، اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی کشور را با آن دوران که مقایسه کنیم با وجود  تحریم‌ها اما شرایط بسیار خوبی داریم.

وی اذعان داشت: در حوزه نظامی نیروهای مسلح در بهترین شرایط و وضعیت به‌ سر می‌برند، امروز کسی نمی‌تواند نگاه چپ به کشور ما داشته باشد و ایران الگوی تمام کشورهای مسلمان است.

وی ابراز داشت: سردار سلیمانی که برای استکبار جهانی به‌عنوان دژ نفوذناپذیر است، امروز همه ارتش‌های کفر را به زانو در آورده و نظام ما هزاران نفر مانند سردار سرلشکر حاج‌قاسم سلیمانی را پرورش داده است.

وی خاطر نشان کرد: امروز حضور با شکوه مردم در این مراسم بیانگر قدردانی از حماسه‌های آن دوران است و امیدواریم زیر پرچم ولایت قله‌های بعدی اقتدار نظام را فتح کنیم.

برچسب ها:
رفسنجان، روراستی، ایران، نگاه
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :