فرمانده تیپ امام صادق (ع) سپاه: دشمن به دنبال ساماندهی فتنه‌گران است

  • شناسه خبر: 16108
فرمانده تیپ امام صادق (ع) سپاه: دشمن به دنبال ساماندهی فتنه‌گران است

فرمانده تیپ امام صادق (ع) سپاه گفت: ساماندهی فتنه‌گران در ابعاد سیاسی و فرهنگی از اقدامات مهره‌های داخلی دشمن است

فرمانده تیپ امام صادق (ع) سپاه گفت: ساماندهی فتنه‌گران در ابعاد سیاسی و فرهنگی از اقدامات مهره‌های داخلی دشمن است

به گزارش روراستی ، حجت‌الاسلام حسین طیبی‌فر‌ در جمع بسیج اقشار شهر کرمان با گرامیداشت هفته دفاع مقدس افزود: بسیج به عنوان مجموعه‌ای درخشان در نظام جمهوری اسلامی است و حرکتی را در کشور آغاز کرده که انگشت حیرت گردنکشان دنیا را به دهان واداشته است.

وی بیان داشت: بسیج از نظام اسلامی شکل گرفته و به دیگر کشورهای اسلامی گسترش یافته است و امروز شاهدیم که بسیج عراقی و سوریه کمر دشمن را شکسته‌اند.

خبرگزاری فارس: دشمن به دنبال ساماندهی فتنه‌گران است

طیبی‌فر با اشاره به آیات قرآن کریم، اداره جامعه را مبتنی بر دو اصل مدیریت معصوم و ولی‌فقیه و قانون اساسی عنوان کرد و ادامه داد: مدیریت اصلی و کلان نظام اسلامی به دست معصوم است و تا زمانی که یک انسان بر روی زمین وجود دارد، معصوم نیز باید در کنار او باشد.

وی افزود: همه دعواهای عالم میان حق و باطل بر سر همین مسئله است، اگر دستور معصوم نبود ما در زمان غیبت به ولایت‌فقیه رجوع نمی‌کردیم.

فرمانده تیپ امام صادق (ع) تصریح کرد: دعواهای بین‌المللی این است که دین باشد، اما وارد حکومت نشود، لذا مسائلی مانند براندازی، تغییر و محصور کردن را در اصل مدیریت نظام اسلام مطرح می‌کنند.

طیبی‌فر با طرح این سئوال که حرف اول و آخر دشمنان انقلاب اسلامی چیست، عنوان کرد: رهبر معظم انقلاب امسال در مراسم سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) در جمع مردم، بحث تحریف امام راحل را مطرح کردند که هم از شخصیت‌ها و قدرت‌های جهانی و هم از طرف چهره‌های داخلی صورت می‌گیرد.

وی ابراز داشت: امام خمینی (ره) بحث دشمن‌شناسی، استکبارستیزی، اجازه ورود به دشمن ندادن، شناخت سربازان دشمن و ابزارهای به کارگیری دشمن را تبیین کردند.

طیبی‌فر خاطرنشان کرد: رئیس جمهور کشور ما در دوره قبل رسما اعلام کرد که برای موفقیت باید طرف غربی را انتخاب کنیم که این سخن با اندیشه‌های امام خمینی (ره) همخوانی ندارد.

فرمانده تیپ امام صادق (ع) اظهار داشت: دومین موضوع مورد تاکید رهبر معظم انقلاب در سال جاری برجام است و بحث نفوذ دشمن را مطرح کردند.

وی گفت: کسانی که وارد مذاکره می‌شوند، قبل از جمع‌بندی طرح‌های خود را آماده می‌کنند، پیشنهاد مذاکره تقریبا از اوایل دوران اوباما آغاز شد و نامه‌هایی نیز برای رهبر نوشتند و واسطه فرستادند، چون کاری نبود که تا به حال دشمن علیه انقلاب اسلامی انجام نداده باشد.

طیبی‌فر بیان داشت: دشمن به دنبال تغییر تاکتیک بود نه استراتژی، استراتژی دشمن براندازی نظام جمهوری اسلامی است و تنها به تغییر شیوه‌های خود می‌پردازد و اصل مطلب محفوظ است.

وی عنوان کرد: زمان به عنوان یک تکیه‌گاه در برجام لحاظ شده است و به اذعان خودشان در این مدت ۱۰ و ۲۰ ساله رهبران مذهبی و انقلابی ایران به پایان عمرشان رسیده‌اند.

طیبی‌فر تصریح کرد: اوباما مطرح کرده که در ایران باید گذار صورت گیرد، یعنی شعار مرگ بر آمریکا و تجهیز اسلحه و … از بین برود و برای این گذار تغییر در سیاست و رهبری ایران باید انجام شود.

وی ادامه داد: دشمن برای براندازی نظام مستقیما وارد نمی‌شود و ابزارهایی را برای این کار در نظر دارد، در جریان فتنه ۸۸ عنوان کردند که فتنه‌گران سرمایه‌های ما هستند و باید دید اکنون این سرمایه‌ها کجا و مشغول به چه کار هستند.

طیبی‌فر عناصر فتنه را ابزارهای نفوذ برای دشمن دانست و ابراز داشت: اوباما می‌گوید در ایران عده‌ای تندرو برای از بین بردن صهیونیست هستند و عده‌ای متمایل به غرب وجود دارند که سرمایه‌ محسوب می‌شوند و ابزاری برای نفوذ تلقی می‌شوند.

فرمانده تیپ امام صادق (ع) گفت: در جریان بازگشایی سفارت انگلیس به سرعت کار را دنبال کردند و حتی اجازه ندادند شعارها را از دیوار سفارت پاک کنند، آنها با تجربه حاصل از فتنه به دنبال کارهای دیگر هستند.

وی افزود: مهره‌های داخلی دشمن دانسته یا ندانسته چند کار انجام می‌دهند، اول اینکه القا می‌کنند، اگر مذاکرات به نتیجه برسد، همه مشکلات رفع می‌شود، سئوالی که روحانی برای اول مهر مطرح می‌کند چه معنی و مفهومی دارد.

طیبی‌فر ساماندهی فتنه‌گران در ابعاد سیاسی و فرهنگی را از دیگر کارهای مهره‌های داخلی دشمن عنوان کرد و بیان داشت: هدف قرار دادن مجموعه‌هایی که مانع نفوذ دشمن می‌شوند از دیگر اقدامات است.

وی خاطرنشان کرد: هدف قرار دادن مجموعه‌هایی مانند شورای نگهبان، نیروهای حزب‌اللهی با ترفند افراطی، سپاه و بسیج در راستای مقابله با موانع نفوذ دشمن است.

طیبی‌فر تصریح کرد: در بحث برجام مطمئن باشید که آمریکا می‌داند ما امکانات هسته‌ای ما چیست و دنبال سلاح هسته‌ای نیستیم، رهبری متوجه شدند که آنها پرچم هسته‌ای در دست گرفتند و عده‌ای زیر آن جمع شدند، لذا نرمش قهرمانانه را مطرح کردند.

وی گفت: آنها برای دلسوزی نظام نیامدند و هدفگذاری دارند و ما نیاز داریم که سنگربان و دشمن‌شناس خوبی باشیم، این امر هوشیاری نخبگان بسیجی را نیاز دارد.

فرمانده تیپ امام صادق (ع) اظهار داشت: دشمن شیوه‌های نفوذ خود را تغییر داده است، از فتنه ۸۸ تجربه گرفته و راه‌های دیگر را دنبال می‌کند، اینکه رهبر معظم انقلاب بر مسئله نفوذ دشمن تاکید دارند برای این است که برجام وسیله‌ای برای این موضوع نشود.

منبع: فارس

 

برچسب ها:
رفسنجاتن، روراستی، دشمن ، فتنه
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

  • محمد

    خاتمی ممنوع التصویر است.