نامه عدالت خواهان رفسنجان به دکتر حسین آذین

  • شناسه خبر: 16157
نامه عدالت خواهان رفسنجان به دکتر حسین آذین

سوال ما از شما این است که آیا یک بارمحض رضای خدا، برجام را خوانده اید؟ اگر نخوانده اید که وا اسفا و اگر خوانده اید و با این وجود ساکتید باز هم وا اسفا

سوال ما از شما این است که آیا یک بارمحض رضای خدا، برجام را خوانده اید؟ اگر نخوانده اید که وا اسفا و اگر خوانده اید و با این وجود ساکتید باز هم وا اسفا به گزارش ” روراستی ” در نامه دانشجویان عدالت خواه رفسنجان آمده است ،جناب آقای دکتر حسین آذین،نماینده مردم رفسنجان و انار؛سلام علیکم

قال محمد (ص): کلکم راع و کلکم مسئول
پیرو وظیفه انقلابی خود بر آن شدیم که وظیفه خطیر جنابعالی را  مجددا یادآور شویم.
انقلاب اسلامی در یکی از بزرگترین پیچ های تاریخی خود وجود دارد ،که در صورت شناخت صحیح و بموقع مسئولین  و خواص جامعه از مسئله ،میتوان این پیچ را به فرصتی برای پیشبرد انقلاب تبدیل کرد.
صحبت های اصلی را از آنجا شروع میکنیم  که آنچه در این مذاکرات چندین ساله – که در برجام جمع بندی می شود- عاید ملت ایران شد، چیزی جز لگد مال کردن حیرت آور چهارچوب استقلال و عزت نظام یعنی همان خطوط قرمز رهبری که بارها اعلام فرموده اند،نبوده و نیست و هر آن کس که متوجه این خطر بزرگ نباشد،اگر مغرض نباشد،جاهل و کوته نظر است.
خطاب ما نه فقط به شما بلکه به تمام نمایندگان مجلس است.شما نه فقط نماینده مردم رفسنجان بلکه نماینده یک ملت ۸۰ میلیونی با ده ها هزار شهید هستید،نماینده ای که باید پاسدار اصول و آرمان های انقلاب باشد. حال چه شده است که در مقابل این فاجعه سکوت پیشه کرده اید؟
شما براساس نص صریح قانون اساسی موظف به نظارت برمعاهده های بین المللی هستید.معاهده ای که قرار است سرنوشت یک ملت و یک کشور را برای سال های درازی تعیین کند.مجلس که باید در راس امور باشد،به کدامین دلیل وظیفه انقلابی خود را انجام نمیدهد واز دور فقط نظاره گر ماجراست؟؟؟
مگر آقایان، مواضع صریح رهبر انقلاب به گوششان نخورده است که این چنین به خواب رفته اند؟ مجلس شورای اسلامی این مسئله را با کدام ترازو می سنجد که متوجه درنوردیده شدن خطوط قرمز استقلال و امنیت کشور نمیشود؟
سوال ما از شما و سایر نمایندگان  این است که آیا یک بارمحض رضای خدا، برجام را خوانده اید؟ اگر نخوانده اید که وا اسفا و اگر خوانده اید و با این وجود ساکتید باز هم وا اسفا .
سخن آخر…
مجمع دانشجویان عدالتخواه رفسنجان و سایر دانشجویان و مردم انقلابی، ضمن دعا، امیدوار است که شما وسایر نمایندگان مردم به دور از هرگونه ملاحظه و محافظه کاری،با چشمی باز و با دیدن لوای انقلاب اسلامی  بتوانید وظایف خود را به نحو احسن انجام داده و باعث پیشبرد انقلاب شوید چرا که کنون زمان حضور است و فردای عاشورا چیزی جز پشیمانی و خون دل خوردن نصیبتان نمیشود.
                                                                                                                 به امید ظهور عدالت گستر گیتی
مجمع دانشجویان عداتخواه رفسنجان
برچسب ها:
روراستی ، رفسنجان ، دکتر آذین
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

  • علی

    سلام دوستان متاسفانه ما در شهری زندگی میکنیم که آلوده ترین آب وهوا دارد .آب آشامیدنی بالاترین درصد آرسنیک را دارد هوای رفسنجان بدلیل آلایندگی مس و مصرف بیش از حد مجاز سموم کشاورزی غیر استاندارد سمی ترین هوا رادارد شهری که هیچ وقت آمار مبتلا به سرطان بصورت رسمی و واقعی اعلام نمیشود شهری که کمترین سرانه دولتی را میگیرد شهری که نسبت به جمعیت درصد بیکاری بالای را دارد شهری که تمام منافع تولید مس آن غیر از الایندگیش نصیب کرمان میشود. ( تولیدات وابسته) شهری که از کم آبی خشک میشود وتنها منبع درامد مردم تا چند سال دیگر از بین میرود و هنوز فکری بحال آب کشاورزی وآشامیدنی مردم نشده واگر هم تلاشهایی شده تا شهر از حالت تک محصولی خارج شود با همت استاندار و بقیه مسولان کرمای طرح لغو شده و یا به کرمان واگذار شده( پتروشیمی رفسنجان) دوستان شما که دلسوز هست چرا آن روز معترض نشدید والان خود میدانید این صحبتها آب در هاون کوبیدن است مسئله هسته ای ایران یک مسئله ملی است وتک تک ایرانیها این مسئله را چندیان سال است که دنبال میکنند وقتی که این طرح از کمیسیون مجلس بیرون امد وقتی که حضرت آقا چندین با ر فرمودند کسانی که مذاکره میکنند مورد اعتماد هستند وقتی آقا صالحی در مجلس شواری اسلامی قسم اشهدو به..... را خورد وقتی از شورای نگهبان رد شد چرا شما کاسه داغتر از آش میشوید حلا باید مواظب بود که طرح درست اجرا شود لطف شما اینقدر فعال هستید به داد شهر برسید به داد مردم برسید که الارژی وسرطان بدلیل الایندگی آب وهوا بیداد میکند خشکسالی وعدم رسیدگی به آب کشاورزی بیداد مکند بیکاری روزافزون باعث نابسامانیهای اجتماعی میشود چشم باز کنید وپیشرفت شهرهای استان را ببینید و با رفسنجان ، رفسنجانی که ورودی نقدینگی آن در حد دبی می باشد ملاحظه گنید ازاینکه اشتباه تایپی دارم ببخشید بدلیل نامناسب بودن صفحا کلید بود.

    یه بسیجی قدیمی

    خوبه که امسال سال همدلی و همزبای دولت و ملته. اگه نبود نمی دونم چی به سرمون میومد!!!!!!!!!!! مردم را گذاشتیم کنار فقط برای رأی دادن و حضور در صحنه ولی الان کسی به فکرشان نیست و هی چسبیدیم به حزب و جناح و دار ودسته بازی . خدا عاقبت این ملت را به خیر کند.

    ناشناس

    سلام یه بسیجی قدیمی طبق فرمودده حضرت اقا در اول سال در تببین شعار سال ،نقد منصفانه و بجا عین همدلی و هم زبانی است. هیچ تضادی در این زمینه وجود ندارد .شما رو ارجاع میدم به سخنان امام خامنه ای در روز اول سال که باشد پند گیریم.

    یه بنده خدا

    خدا کند همه ی داد زدن ها بخاطر خدا باشد نه حزب و دسته و منافع دیگر. بهتر است کمی به فکر مردم مظلوم و رنجدیده و مستضعف کشورمان باشیم که در این واویلای گرانی افسار گسیخته با فلاکت زندگی می کنند و کسی به فکرشان نیست. گرانی و تورم بیداد میکند ولی متصدیان امر دم از مهار کردن آن و ... می دهند. بخدا مردمی را میشناسم که به نان شب محتاجند ولی چون آبرومندند دم بر نمی آورند. مسئولین ما دارند چه می کنند؟ کجاست آن شعارهای انقلابی حمایت از مردمی که فقط شعار ماند و هیچگاه به واقعیت تبدیل نشد؟ هی چسبیده ایم به سیاست بازی و حزب و دسته گرایی و از معیشت مردم غافلیم. پارتی بازی ها ، بیکاری ها ، رانت خواری ها ، زمین و زمان خواری ها ، اختلاس ها و و و .. روزگار مردم را سیاه نموده و اصلاً به فکر نیستیم و دائماً شعار می دهیم. بخدا شرمنده ی شهدا شده ایم . چه قبول داشته باشیم و چه نداشته باشیم . خوشا به حالشان که رفتند و این روزها را ندیدند. خدا کند که رویمان بشود طلب شفاعت کنیم. یا حق

    کاظمی

    چرا بی انصافی می کنید کمیسیون ویژه برجام که منتخب همین نمایندگان از جمله دکتر آذین است ضمن اینکه اگر کسی جلوی دیکتاتوری دولت در قضیه برجام ایستاده همین مجلس است. بهتر است دوستان عدالت خواه عدالت را انصاف ببینند

    محسن عزتی

    سلام . آفرین به چنین مجمعی. شما که در سطح کلان و تخصصی به نماینده شهر گیر میدهید آیا از شهر خودتان خبر دارید؟ از پارتی بازیها و بی قانونی ها و بیسوادها و.... آیا تا حالا شهرداری رفته اید؟