ظریف نباید به دشمنان اسلام دست بدهد

  • شناسه خبر: 16312
ظریف نباید به دشمنان اسلام دست بدهد

امام جمعه رفسنجان گفت:ظریف نباید به دشمنان اسلام دست بدهد و باید جبران کند.

امام جمعه رفسنجان گفت:ظریف نباید به دشمنان اسلام دست بدهد و باید جبران کند.

 به گزارش” روراستی ” حجت الاسلام عباس رمضانی پور در خطبه های نمازجمعه رفسنجان افزود: هشدارهای رهبر انقلاب در روزهای اخیر دولت سعودی را تسلیم کرد در حالی که اگر همه روسای جمهور کشورهایی که تعدادی جانباخته در حادثه منا داشتند فریاد می زدند به اندازه ذره ای از سخنان ولی امر مسلمین تاثیر نمی گذاشت.

وی تصریح کرد: نباید نعمت وجود ولایت را دست کم گرفت و دشمنان ما این مهم را فهمیده اند و می دانند قدرت ولایت در کشور ما چه ارزشی دارد در حالی که برخی قدر این گوهر را نمی دانند.
وی گفت: فاجعه دردناک منا منجر به جان باختن حدود ۵۰۰ نفر از زائران ایرانی شد.
امام جمعه رفسنجان افزود: کمیته حقیقت یابی باید از کشورهایی که در این حادثه قربانی داشتند تشکیل و حقایق روشن شود.
وی اظهار کرد: کاری که ظالمان سعودی با مجروحان کردند و به آنها در حالی که زنده بودند رسیدگی نکردند از کارهای کثیف و جنایتکارانه صهیونیست ها و داعشی ها بدتر بود.
حجت الاسلام رمضانی پور گفت: بر اساس امر رهبر که به ائمه جمعه دستور برگزاری مراسم یادبود برای این عزیزان را دادند یکشنبه شب مجلس عزا بعد از نماز مغرب و عشا در مسجد جامع رفسنجان برگزار خواهد شد.
وی ادامه داد: انجام حج ابراهیمی تاثیرات زیادی دارد و نباید گفت چون خطر دارد نباید به حج برویم اما باید این کنگره عظیم مدیریت شود.
امام جمعه رفسنجان با گرامی داشت هفته نیروی انتظامی گفت: نیروی انتظامی پیشانی نظام و با قدرت و قوت حافظ امنیت مردم است.

برچسب ها:
روراستی ، رفسنجان ، نماز جمعه
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

  • دانشجو

    ای کاش امام جمعه محترم مقداری هم نگران افزایش نرخ سرویس دانشگاه ولی عصر می شدند . دانشگاهی که اصلاً نباید پول سرویس بدهد چه برسد به افزایش۶۰ درصدی. آیا این ظلم نیست؟؟ فرق بین دانشگاه پزشکی و ولی عصر چیست که آن یکی باید کاملاً رایگان باشد وولی عصر بی حساب و کتاب؟ چرا ظلم ؟ چرا تبعیض ؟ چرا؟ واقعاً چرا آقای امام جمعه. شما که مردم را دعوت به تقوای الهی و عدالت می کنید!! این ظلم را چگونه تعریف می کنید؟؟؟

    سرباز رهبر

    سلام دوستان واقعا یعنی شما نمیدونید که همین دست دادن با دشمنی که تشنه به خون ایران وایرانی است یعنی چه؟واقعا نمیدانید که چراغ سبز نشون دادن به این دشمن جانی یعنی چه؟یعنی واقعا در این زمانی که قریب به پانصد نفر از هموطنانمان به طرز نامعلومی که هنوز مشخص نیست چه دستهای کثیفی پشت پرده است شما دست دادن را بلامانع میدانید؟لطفا مقداری عاقلانه تر به مسئله نگاه کنید

    معلم

    سلام برادر مکرم . ما همه فدایی رهبر و انقلابیم . ما همه وامدار خون شهداییم . ولی رنج امروز ما امثال بابک زنجانی ها و صدها آقازاده و... است که به مراتب از دست دادن اوباما خطرناکترند . ما همه قبول داریم که استکبار کثیف امریکا هیچگاه با ما صداقت نداشته و ندارد ولی این مسئله هم نباید اینهمه در بوق و کرنا شود. چرا ما برای اختلاس ها و فقر و فساد و رشوه خواری و پارتی بازی و... هزاران معضل دیگر ساکتیم؟؟ چرا فقط اندکی هم به فکر معیشت مردم مظلوم خودمان نیستیم؟؟ما فقط می گوییم نقد پذیر باشیم و زحمات شبانه روزی هیأت مذاکره کننده ایرانی را نادیده نگیریم و مانند کسانی که نگران و دلواپس رانت خواری خودشان هستند نباشیم و فراموش نکنیم که صاحبان اصلی انقلاب اکنون در وضع معیشتی بدی هستند و گرانی پدرشان را در آورده و هنوز دارند تحمل می کنند. والسلام

    محسن عزتی

    سلام علیکم . دست دادن یا دست ندادن , مسئله این است . اعتیاد و بیکاری و وجود آمار ۹۰۰۰۰ هزاری افاغنه در رفسنجان و مشروبات الکلی و بیسوادی برخی مسئولین و پارتی بازی و جرم در اداراتی نظیر شهرداری مسئله نیست .

    یه بسیجی قدیمی

    با تشکر از امام جمعه محترم. آیا ادب اسلامی ایجان نمی کرد که آقای ظریف دست بدهد؟ آیا اگر دست نمی داد ایرادی بر مصافحه اسلامی و ادب انسانی نبود؟ حال که ما در حال مذاکره هستیم این تنگ نظری ها جایی برای توجیه دارد؟ آِا با دست دادن سندی برای تسلیم به استکبار فراهم شد؟ نمیدانم ! شاید شما درست می گویید.