هیأت های مذهبی عامل دست دشمنان شیعه نشوند

  • شناسه خبر: 16426
هیأت های مذهبی عامل دست دشمنان شیعه نشوند

امام جمعه رفسنجان گفت: هیأت های مذهبی نباید عاملی برای رسیدن استکبار به اهدافشان شوند

امام جمعه رفسنجان گفت: هیأت های مذهبی نباید عاملی برای رسیدن استکبار به اهدافشان شوند

حجت الاسلام رمضانی پور در گفت و گو با خبرنگار روراستی افزود: در راستای تحقق قانون اجرای امر به معروف و نهی از منکر نسبت به حمایت از آمران به معروف و ناهیان از منکر قانون بسیار خوب مصوب و ابلاغ صورت گرفته است.

وی ادامه داد: در هر شهرستانی ستاد امر به معروف  و نهی از منکر تشکیل و قانون را ا باید جرا کند .  همه اعضای ستاد رفسنجان انگیزه جدی برای اجرای قانون و حمایت از آمران به معروف و ناهیان از منکر را دارند .

وی ادامه داد: در ستاد امر به معروف و نهی از منکر رفسنجان چند مصوبه خوب داشتیم که یکی از آن تجلیل و تکریم آمران و ناهیان بود.

امام جمعه رفسنجان تصریح کرد: هفته امر به معروف و نهی از منکر که اول محرم شروع می شود طبق جدول زمانبندی شده برای هر روز یک نام گذاشته شده است که روز اول امر به معروف و  نهی از منکر ، ایجاد فرهنگ عاشورایی و دفاع از مظلومان است.

وی اضافه کرد: روز دوم  امر به معروف و نهی از منکر، وحدت و اقتدار امت اسلامی و روز سوم عدالت قضایی و اقتصادی نام گرفته است.

رمضانی پور بیان کرد: روز چهارم حفظ نظام و فرهنگ اسلامی و روز  پنجم رونق اقتصاد ، تولید و علم  نامگذاری شده است.

وی خاطر نشان کرد: ششمین روز از هفته امر به معروف و نهی از منکر سلامت و اعتلای محیط اخلاقی و  روز هفتم جمعیت و سلامت محیط خانواده نام گذاری شده که همه از بهترین معروف ها هستند .

رمضانی پور ابراز داشت: اگر کار معروف سازی در جامعه را بیشتر کنیم منکر از جامعه رخت بر می بندد.

وی در ادامه با اشاره به اینکه برای هیأت های مذهبی جلسه ای خواهیم داشت و تذکرات لازم را خواهیم داد افزود: مداحان ما همه در خط هستند و حساسیت ها را می شناسند و هیأت ها باید مراقب باشند عامل دست عوامل استکبار قرار نگیرند و از کارهای تند روانه ای که وهن شیعه است و تشیع اصیل را مورد اتهام قرار می دهد پرهیز کنند.

وی تاکید کرد: هیأت ها مراقب باشند از افرادی که از بیرون از مرزهای کشور چیزهایی در اجتماع القا می کنند دوری کنند ما نسبت به هیأت ها خوش بین هستیم و می دانیم اگر درست پای کار باشند می توانند فرهنگ عاشورا و امر به معروف و نهی از منکر را بهتر در جامعه پیاده کنند.

وی خاطر نشان کرد: جلسه ای هم  برای روحانیان و مبلغان برای دهه اول محرم خواهیم داشت و از آن ها می خواهیم نسبت به دو فریضه تذکرات را بدهند.

رمضانی پور بیان داشت: بخشی از محیط ادارات هم  مربوط به امر به معروف و نهی از منکر است و تلاش داریم امسال بیش از پیش در راستای تحقق این دو فریضه واجب قدم برداریم.

امام جمعه رفسنجان با بیان اینکه اصحاب رسانه هم در این زمینه قدم های خوبی بردارند تصریح کرد: ما اصحاب رسانه معتقد و متدینی داریم که می توانیم با کمک هم دسته جمعی کارکنیم.

وی از گشت ارشاد امر به معروف و نهی از منکر یاد و ابراز داشت: با حضور فرمانده انتظامی که فرماندهی مقتدر و عملیاتی است این گشت فعال شده و کمک می کنیم به خوبی این کار را اجرا کنند و ما  نیز حمایت می کنیم.

رمضانی پور از ارائه آموزش های لازم برای خواهران و برادران آمر و ناهی توسط مربیان یاد کرد.

وی به برگزاری دو انتخابات مهم اشاره کرد و گفت: انتخاباتی که در پیش رو هست از انتخابات حساس کشور است و حضور در انتخابات بزرگترین معروف است.

رمضانی پور تاکید کرد: تلاش شود سالم ترین انتخابات در شهر رفسنجان برگزار شود.

IMG_0170 IMG_0179

برچسب ها:
رفسنجان، روراستی، هیأت، شیعه
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :