۱۶۸ دانش آموز شاهد رفسنجان تجلیل شدند

  • شناسه خبر: 16529
۱۶۸ دانش آموز شاهد رفسنجان تجلیل شدند

از ۱۶۸ دانش آموز برتر شاهد و ایثارگر رفسنجان تجلیل به عمل آمد

از ۱۶۸ دانش آموز برتر شاهد و ایثارگر رفسنجان تجلیل به عمل آمد

به گزارش” روراستی ” با حضور نماینده مردم رفسنجان و انار در مجلس، رییس آموزش و پرورش و جمعی از مسئولان و خانواده شهدا و ایثارگران از ۱۶۸ دانش آموز برتر شاهد و ایثارگر رفسنجان تجلیل به عمل آمد.

حسینی پور رییس آموزش و پرورش رفسنجان در این آیین افزود: فرزندان شهدا و ایثارگران با موفقیت هایی که کسب می کنند خستگی را از تن ما بیرون می کنند.

وی تصریح کرد: تلاش این دانش آموزان موجب موفق شدن آن هاست لذا کسانی که فرزندشان در کنکور قبول نمی شود  و اعلام می کنند کرسی های دانشگاه توسط این فرزندان اشغال شده درست نیست و طرح شاهد هیچ سهمیه ای را از کسی اشغال نکرده است.

سفر هیئت آمریکایی به ایران در سکوت محض رسانه ای

در ادامه نماینده مردم رفسنجان و انار نیز با گرامیداشت یاد شهدا افزود: برای پاسداری از خون شهدا و رشادت های ایثارگران و جانبازان باید مراقب نفوذ دشمن به کشور باشیم.

وی ادامه داد: دشمن که از راه جنگ، ترور و کودتا علیه ما نتوانست به مقاصد خود برسد امروز تغییر راهبرد داده و با تعامل و مذاکره وارد شده است.

آذین با بیان اینکه ۱+۵امروز فقط شده ایران و آمریکا تصریح کرد: بنا به فرمایش مقام معظم رهبری برای تداوم نظام و انقلاب باید جلوی دشمن را بگیریم زیرا رهبر معظم انقلاب با علمی که دارند نگاه بلندی به جوانان و کشور دارند.

وی خاطر نشان کرد: دشمن راههای زیادی برای نفوذ به کشورمان از جمله نشست های علمی، راه اندازی همکاری در زمینه انرژی پاک، بورسیه کردن دانشجویان در آمریکا و طرح های زیست محیطی انتخاب و می خواهد بگوید ما مخالف پیشرفت ایران نیستیم در حالی که یاد نمی دهیم آمریکا یک کار خیر خواهانه برای جامعه مسلمان منطقه انجام داده باشد.

آذین افزود: این انقلاب به راحتی به دست نیامده دشمن با تمام زیرکی می خواهد به جایگاهی که در دوران طاغوت در کشورمان داشت برگردد که باید مسئولان مراقب فریب استراتژیک دشمن باشند و گول در باغ سبز او را نخورند.

نماینده مردم رفسنجان و انار در مجلس شورای اسلامی خاطر نشان کرد: اگر دلسوزان نظام حرفی می زنند برای رودست نخوردن مسئولان از دشمن است .

وی یادآور شد: در روزهای گذشته هیئت آمریکایی از دانشگاه این کشور برای بازدید به ایران آمده بودند که در سکوت محض رسانه ای انجام شد.

IMG_0965 IMG_1033 IMG_1059

برچسب ها:
رفسنجان، روراستی، تجلیل، شاهد
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :