مس رفسنجان همچنان روی نوار ناکامی/اعتراض تماشاگران و شعار علیه کادرفنی

  • شناسه خبر: 16721
مس رفسنجان همچنان روی نوار ناکامی/اعتراض تماشاگران و شعار علیه کادرفنی

مس رفسنجان در مقابل مس کرمان با نتیجه ۲ بر ۱ شکست خورد و اعتراض شدید تماشاچیان را همراه داشت

مس رفسنجان در مقابل مس کرمان با نتیجه ۲ بر ۱ شکست خورد و اعتراض شدید تماشاچیان را همراه داشت

به گزارش” روراستی ” تیم صنعت مس رفسنجان عصر امروز و در هفته دهم لیگ یک مقابل تیم مس کرمان در ورزشگاه شهدای مس قرار گرفت و با ارائه بازی ضعیفی شکست ۲ بر ۱ را متحمل شد.

تیم مس کرمان در دقایق ۳۲ و ۶۳ با دو گل سعید صادقی و میلاد پور صف شکن جلو افتاد و تک گل تیم مس رفسنجان هم توسط خدامرادی به ثمر نشست. اما این تک گل نتوانست مانع شکستی دیگر برای تیم مس رفسنجان شود.

این بازی در حالی انجام شد که اعتراض شدید تماشاگران با سردادن شعارهایی علیه کادر فنی همراه بود و شعارهایی هم با مضمون “بازیکن بی غیرت نمی خواهیم” نیز از سوی تماشاچیان به گوش می رسید.

عدم نتیجه گیری تیم مس رفسنجان در فصل جدید تماشاگران و علاقمندان این تیم، به حق نگران وضعیت تیمی هستند که در دوره های گذشته موفقیت هایی زیادی داشته و پس از هر بازی لبخند رضایتبخشی بر لبان تماشاگران نشانده است اما امروز آن چه در این دیدار به چشم می خورد ابراز نارضایتی طرفداران تیم صنعت مس رفسنجان بود.

امیدواریم مدیر عامل و سایر مسئولان این باشگاه فرهنگی ورزشی که تنها امید جوانان این شهرستان و علاقمندان به فوتبال  تدابیری بیاندیشند و نسبت به تقویت یا تغییر کادر فنی یا هر برنامه ای که بتواند این تیم را از این نتایج ضعیف دور سازد اقدام کنند.

لازم به ذکر است تیم صنعت مس رفسنجان با انجام  ۱۰ بازی و تنها یک برد و ۸ امتیاز در رده نوزدهم لیگ آزادگان قرار دارد.

IMG_3672

برچسب ها:
روراستی ، رفسنجان ، فوتبال ، صنعت مس
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

  • دلسوز

    متاسفانه تمام سایت های خبری و روزنامه ها جیره خوار مسئولین باشگاه مس هستند که جرات گفتن واقعیت ها را ندارن حتی سایت روراستی