۹ شرکت تعاونی توسعه و عمران در کشور تأسیس شد

  • شناسه خبر: 16783
۹ شرکت تعاونی توسعه و عمران در کشور تأسیس شد

عضو مجمع استانداران جمهوری اسلامی ایران گفت: ۹ تعاونی توسعه و عمران شهرستانها در کشور تأسیس شده و به طور پایلوت در شهرستانهای رفسنجان، بافت و شهربابک نیز اجرایی خواهد شد

عضو مجمع استانداران جمهوری اسلامی ایران گفت: ۹ تعاونی توسعه و عمران شهرستانها در کشور تأسیس شده و به طور پایلوت در شهرستانهای رفسنجان، بافت و شهربابک نیز اجرایی خواهد شد.

به گزارش روراستی نصرت الله تاجیک شامگاه چهارشنبه در جلسه هماهنگی ایجاد شرکت تعاونی توسعه و عمران رفسنجان که در فرمانداری این شهرستان برگزار شد افزود: این تعاونی جهت به کارگیری سرمایه های خرد مردم ایجاد می شودو قانون ان در سال ۸۹ به تصویب مجلس رسیده است.
تاجیک تصریح کرد: این شرکت ها می توانند بر روی طرح هایی که توسعه شهرستان را در بر داشته باشند مانند طرح های هادی در روستاها، معادن، احیای بافت های فرسوده شهری و روستایی، موارد گردشگری و یا هر طرح دیگری کار کند و سود به دست امده از ان بین مردم و اعضای ان تقسیم شود.
عضو مجمع استانداران جمهوری اسلامی ایران خاطرنشان کرد: هدف شناسایی افراد متعهد و کارآفرین بخش های خصوصی در هر شهرستانی است.
وی بیان کرد: ۹ تعاونی توسعه و عمران در کشور راه اندازی شده که ۳۰ درصد انها موفق بوده اند که یکی از آنها طرح گردشگری گلپایگان است که ۲۰ درصد از جمعیت شهرستان را تشکیل داده است.

برچسب ها:
شرکت تعاونی، روراستیف رفسنجان
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :