وجود ۱۳ هزار بیکار در رفسنجان

  • شناسه خبر: 16789
وجود ۱۳ هزار بیکار در رفسنجان

فرماندار رفسنجان گفت: ۱۳ هزار نفر بیکار در رفسنجان وجود دارد و عمده انها از قشر تحصیلکرده هستند.

فرماندار رفسنجان گفت: ۱۳ هزار نفر بیکار در رفسنجان وجود دارد و عمده انها از قشر تحصیلکرده هستند

به گزارش روراستی حمید ملانوری در جلسه تشکیل شرکت تعاونی توسعه و عمران رفسنجان افزود: وجود معدن مس سرچشمه، معدن سنگ آهن، معدن سیلیس و آثار گردشگری همچون دره راگه ، مناطق خوش آب و هوای اودرج و خنامان و دره دُر و … می تواند در توسعه شهرستان نقش به سزایی جهت درآمدزایی و اشتغال جوانان داشته باشند.
حمید ملانوری افزود: ۱۳ هزار نفر بیکار در رفسنجان وجود دارد و عمده آن ها از قشر تحصیلکرده هستند.
وی بیان کرد: شرکت تعاونی توسعه و عمران می تواند با توجه به اینکه کمبود آب به بخش کشاورزی رفسنجان خسارت وارد می کند به کمک این شهرستان بیاید.

برچسب ها:
بیکار، رفسنجان، روراستی رفسنجان، روراستی، بیکار، 13هزار
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

  • بی پارتی

    افتخار کن جناب آقای فرماندار. شما که نباید جوش بزنی. فقط رقم بیکاری را با صدای بلند داد بزن شاید صدات صاف بشه. خوب مرد عاقل بشینید فکری بکنید. این بیکاریا روزی عقده میشه و سرباز میکنه ها!!! بعد میگید چرا اعتیاد زیاد شده ... جنایت وجرم زیاد شده و... بابا الان خیلی جاها بازنشسته ها هنوز سرکارن ... خوب این حضرات تشریف ببرن با نوه هاشون پارک جای یه عده جوونی که لااقل مجبور نباشن هی برن دسشویی بیان سرکار... هی نگید این همه بیکار داریم... تازه با افتخار هم میگن. ایییییییییییییی

    یه بیکار تحصیلکرده

    ولابد جناب فرماندار از این غصه شبها خواب راحت هم ندارند ودائم برای رفع این معضل به آب و آتش می زنند. من بر این باورم که اگر مشکلاتی نمنه بیکاری در شهرما نبود امثال این اقایان برای سخنرانی و دادن آمار و ارقام چی داشتند؟؟؟ بیکاری اعصاب و روان جوانان و خانواده ها را بهم ریخته و تنها شده سوژه سخنرانی حضرات.