شرکت تعاونی پسته رفسنجان بزرگترین شرکت تعاونی در کشور

  • شناسه خبر: 16791
شرکت تعاونی پسته رفسنجان بزرگترین شرکت تعاونی در کشور

قائم مقام شرکت تعاونی پسته شهرستان رفسنجان گفت: شرکت تعاونی پسته رفسنجان بزرگترین شرکت تعاونی کشاورزی کشور با ۷۵ هزار عضو است.

قائم مقام شرکت تعاونی پسته شهرستان رفسنجان  گفت: شرکت تعاونی پسته رفسنجان بزرگترین شرکت تعاونی کشاورزی کشور با ۷۵ هزار عضو است

به گزارش روراستی سید محمدرضا میرحسینی افزود: رفسنجان از سال ۱۳۴۷ سابقه وجود شرکت تعاونی پسته را دارا است و با توجه به اینکه پشتوانه شرکت ها اعضاء و مردمش است سود و منافع ان به مردم بر میگردد.
وی تصریح کرد: مردم سرمایه هایشان را به این شرکت میسپارند و شرکت تعاونی ها از جمله شرکت تعاونی پسته رفسنجان و مجتمع صنعتی رفسنجان در طول دوران خود موفق بوده اند و نقش شان مثبت و موثر و تعیین کننده بوده است .
میرحسینی با اشاره به اینکه شرکت تعاونی هایی بسیاری در رفسنجان شکل گرفته است عنوان کرد: تعداد بیکاران در رفسنجان آمار بالایی نیست و این به برکت ایجاد شرکت های تعاونی در این شهرستان است .
وی تأکید کرد: تعاونی ها می توانند فعالیت مثبتی برای مردم داشته باشند.

برچسب ها:
رفسنجان، روراستی، شرکت ، پسته شرکت تعاونی پسته، رفسنجان، روراستی
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

  • محمد

    ایشان گفته اند:"...شرکت تعاونی ها از جمله شرکت تعاونی پسته رفسنجان و مجتمع صنعتی رفسنجان در طول دوران خود موفق بوده اند و نقش شان مثبت و موثر و تعیین کننده بوده است . میرحسینی با اشاره به اینکه شرکت تعاونی هایی بسیاری در رفسنجان شکل گرفته است عنوان کرد: تعداد بیکاران در رفسنجان آمار بالایی نیست و این به برکت ایجاد شرکت های تعاونی در این شهرستان است . وی تأکید کرد: تعاونی ها می توانند فعالیت مثبتی برای مردم داشته باشند." درستی این حرف ایشان را از کارگران مجتمع صنعتی رفسنجان بپرسید که چند ماه چندماه حقوق نمی گیرند.