کتاب کربلا کتاب مذاکره نیست کتاب تذکر است

  • شناسه خبر: 16809
کتاب کربلا کتاب مذاکره نیست کتاب تذکر است

مسئول گروه تبلیغی فداییان اسلام گفت: کتاب کربلا کتاب مذاکره نیست کتاب تذکر است کربلا با کسی دست مذاکره نداد امام حسین(ع) سر داد اما دست نداد.

مسئول گروه تبلیغی فداییان اسلام گفت: کتاب کربلا کتاب مذاکره نیست کتاب تذکر است کربلا با کسی دست مذاکره نداد امام حسین(ع) سر داد اما دست نداد.

به گزارش روراستی حجت الاسلام محمدرضا فراهانی در جمع دانشجویان در کانون بینش اهل بیت رفسنجان افزود: امروز باید ببینیم برای امام حسین (ع)یار هستیم یا بار، بال هستیم یا وبال.
وی افزود: عمده مشکل جامعه ما بی تفاوت‌ها هستند بین شکم و شرف شکم را انتخاب می‌کنند.
مسئول گروه تبلیغی فداییان اسلام تصریح کرد: ما مکلف به تکلیف هستیم نه نتیجه و اباعبدالله الحسین (ع) نیز با همین نگاه به شهادت رسید.
این مسئول افزود: همان‌طور که شهید به شهادت رسید نبضش همچنان می‌زند و زنده است اسم وعکس و یادش نیز زنده است.
فراهانی با اشاره به اینکه رزمندگان دیروز با زور شلاق در زندان‌های بعثی خود را از دیدن فیلم‌های غیر اخلاقی مصون دانستند و تن به شهادت دادند اذعان کرد: امروز ماهواره ابزاری است که افراد با ناز و نوازش برای دیدن این برنامه‌ها دعوت می‌شوند.
وی در ادامه با اشاره به اینکه افرادی که نسبت به بی غیرتی برخی مسئولان منتقد و معترض هستند را تا کجاها می کشانند و از آن‌ها سکوت می‌خواهند ابراز داشت: این سکوت به معنای بی غیرتی است وزیر امور خارجه ایران است زمانی که درخواست ملاقات با شاهزاده عربستانی را می‌دهد و او اجازه نمی‌دهد امیر کویت را واسطه قرار می‌دهد عزت مان زیر سوال می‌رود چرا کسانی که شرافت ما را می‌فروشند باید بر ما حکومت کنند.
فراهانی ادامه داد: من از رییس جمهور سوال دارم وقتی حاجیان در منا کشته شدند باید بروی در کنار حاجیان در منا نه به نیویورک بروی و از محیط زیست حرف بزنی آیا جمادات و نباتات بر جان مسلمانان ارجحیت دارند.
وی بیان کرد: کشته شدن آن همه حاجی مسلمان و شیعه در منا درد داشت اما دردناک‌تر از آن بی غیرتی مسئولان ما بود.
فراهانی در ادامه با تاکید بر اینکه قرآن باید بیدار گر باشد تصریح کرد: در کشور ما چاپلوسی و محافظه‌کاری رواج یافته است و کشور به جای اینکه به سمت آرمان‌ محوری برود به سمت آمارمحوری می‌رود.
وی خاطر نشان کرد: رهبر انقلاب فرمودند« هر کس دم از مذاکره با آمریکا بزند یا با الفبای سیاست یا غیرت آشنا نیست».

برچسب ها:
کتاب، امام حسین(ع)، مذاکره، روراستی، رفسنجان
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :