بخشش قاتل از پای چوبه دار در جیرفت

  • شناسه خبر: 1691
بخشش قاتل از پای چوبه دار در جیرفت

طلوع آفتاب امروز جوانی که به جرم قتل در زندان جیرفت به اعدام محکوم شده بود با رضایت اولیای دم مقتول از پای چوبه دار به زندگی بازگشت. به گزارش “روراستی ”، صبح امروز زندان جیرفت شاهد شکوه گذشت بود ، (ح.گ) قاتل رضای ۱۶ ساله که ۷ سال پیش بر اثر ضربات قمه و […]

طلوع آفتاب امروز جوانی که به جرم قتل در زندان جیرفت به اعدام محکوم شده بود با رضایت اولیای دم مقتول از پای چوبه دار به زندگی بازگشت.

به گزارش “روراستی ”، صبح امروز زندان جیرفت شاهد شکوه گذشت بود ، (ح.گ) قاتل رضای ۱۶ ساله که ۷ سال پیش بر اثر ضربات قمه و چاقو به قتل رسید با قدم های لرزان به سمت چوبه دار مستقر در محوطه زندان جیرفت آورده شد و بر بالای سکو قرار گرفت و توسط مادر مقتول طناب دار بر گردنش انداخته شد ولی در آخرین لحظات با پا در میانی برادر بزرگتر مقتول و مسئولین سپاه و زندان و نماینده دادستان مادر رضا به یکباره فریاد زد بخشیدمش و بانک صلوات و عطر گذشت و ایثار فضای زندان را پر کرد.

بخشش قاتل در جیرفت 2

خبرنگار ما از سرکار خانم اسکندری مادر مقتول دلیل بخشش قاتل پسرش را پرسید که وی گفت:  برای رضای خدا شادی روح پسرم و سربلندی طایفه مان این قاتل را بخشیدم. و از خون او گذشتم و من پسرم کشته شده و می دانستم داغ پسر چیست نمی خواستم مادر دیگری داغ دار شود.
به گزارش دقیانوس:بعد از این مراسم تعدادی از مسئولین از جمله محمود معناصری سرپرست فرمانداری جیرفت و جناب سرهنگ توانایی فرمانده سپاه جیرفت به دیدار خانواده مقتول رفتند.

SONY DSC

محمود معناصری در این دیدار ضمن اشاره به کار بسیار بزرگ این خانواده گفت: لذتی که در بخشش است در انتقام نیست یعنی اگر شما طبق شرع و قانون  این قاتل را اعدام می کردید  لذتی را که الان می برید را نمی بردید و توشه ای هم برای آخرت خود فراهم کردید.
وی افزود: شما با این بخشش شرمندگی ابدی را برای قاتل و خانواده اش گذاشتید و کار بسیار ارزشمندی انجام دادید و با استناد به روایات مطمئن باشید که روح فرزند شما از این کار شاد خواهد شد و با انجام این کار بزرگتان کینه ای را از میان طایفه برداشتید و عواقب بعدی آن را خنثی کردید و پدر، مادر و برادر ان آن مرحوم برای همیشه سربلند هستند.

SONY DSC
در ادامه سرهنگ توانایی فرمانده سپاه نیز گفت: این کار بزرگ با رایزنی و پا در میانی فرماندهی سپاه ، ریاست زندان و معاونت فرمانداری انجام شد و انتظار ما هم از خانواده مرحوم اسکندری که خانواده بسیجی و انقلابی هستند چیزی غیر از این نبود و شما نسبت به قاتل فرزند خود ایثارگری کردید و کسی که پاره تن شما را به قتل رسانده بود بخشیدید و افتخار این کار برای شما تا فردا قیامت باقی خواهد ماند و شما فردای قیامت سربلندید .

بخشش قاتل در جیرفت 1 SONY DSC

منبع: دقیانوس

برچسب ها:
روراستی ، رفسنجان ، بخشش، اعدام ،
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :