دولت آمریکا به وسیله برجام قصد نفوذ دارد

  • شناسه خبر: 16949
دولت آمریکا به وسیله برجام قصد نفوذ دارد

امام جمعه رفسنجان گفت: دولت آمریکا قابل اعتماد نیست و یقینا بوسیله برجام می خواهد نفوذ یابد.

امام جمعه رفسنجان گفت: دولت آمریکا قابل اعتماد نیست و یقینا بوسیله برجام می خواهد نفوذ یابد.
به گزارش روراستی، حجت الاسلام عباس رمضانی پور در خطبه های نماز جمعه رفسنجان ضنا تسلیت به مناسبت ماه محرم افزود: بهره گیری در مجالس امام حسین(ع) با نیت پاک امری است که انسان را روحیه خداجویی می بخشد
وی با اشاره به اینکه انتخابات امسال در پیش رو داریم افزود: از مسئولان می خواهیم که پای فتنه گران از استان قطع شود تا انتخاباتی سالم همراه با آرامش برگزار گردد .
امام جمعه رفسنجان بیان کرد: کار فتنه گران از کار یزیدیان در سال ۶۱ قمری کمتر نبود آنها در سال ۸۸ در روز عاشورای امام حسین به ساحت این امام مقدس توهین و اهانت کردند و در آتش کشیدن مسجد و قرآن سوزی شرکت کردند.
وی با بیان اینکه، آنها تعدادی از مردم بسیجی و امران به معروف و ناهیان از منکر را به شهادت رساندند ادامه داد: کار رقابت سیاسی باید انجام شود ولی نباید پای فتنه گران در میدان باشد چرا که آنها آشوبگرند و صلاح مملکت را نمی دانند.
حجت الاسلام عباس رمضانی پور بیان کرد: امیدواریم برجام برای کشور منفعت داشته باشد و صداقت را از طرف های مقابل مشاهده کنیم و دولت جمهوری اسلامی نیز باید در خصوص برجام به هشدارهای رهبر فرزانه انقلاب دقت داشته باشد این را هم باید در نظر گرفت که دولت آمریکا قابل اعتماد نیست و یقینا بوسیله برجام می خواهد نفوذ یابد.
وی خاطرنشان کرد: ملت ایران اسلامی با روحیه جهادی و انقلابی و با ایمان راسخ در صحنه ها حضور پرشور دارند و دشمنان اگر بخواهند به انقلاب ضربه ای وارد کنند از راه تهاجم فرهنگی و شبیخون فرهنگی به ما آسیب وارد می سازند لذا باید روحیه جهادی به جنگ با دشمن رفت تا آنهافکر براندازی اسلام را در سر نپرورانند.

برچسب ها:
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :