پر خطر بودن جاده رفسنجان – نوق و رفسنجان – زرند

  • شناسه خبر: 16997
پر خطر بودن جاده رفسنجان – نوق و  رفسنجان – زرند

فرماندار رفسنجان با بیان اینکه جاده رفسنجان- زرند و رفسنجان – نوق دو جاده پر خطر شهرستان هستند گفت: در این زمینه مکاتباتی با وزارت راه انجام شده و اداره راه و شهرسازی موظف به پیگیری رفع این مشکلات است

فرماندار رفسنجان با بیان اینکه جاده رفسنجان- زرند و رفسنجان – نوق دو جاده پر خطر شهرستان هستند گفت: در این زمینه مکاتباتی با وزارت راه انجام شده و اداره راه و شهرسازی موظف به پیگیری رفع این مشکلات است.

به گزارش “روراستی” جلسه شورای ترافیک شهرستان رفسنجان پیش از ظهر امروز با حضور اعضای این شورا در دفتر فرماندار تشکیل شد.

ملانوری در این جلسه افزود: با توجه به ایجاد مزاحمت خودروهای حمل کود این خودروها  از فردا به محل پایانه هدایت شوند همچنین میوه فروشی میدان زکریا هم علی رغم تذکرات قبلی به دلیل پشتوانه مردمی که دارد اقدامی برای جابه جایی نمی کند  دو هفته مهلت دارد جا به جا شود.
فرماندار رفسنجان با بیان اینکه از زمان استقرار پلیس راه کاهش قابل توجهی در تلفات جاده‌ای داشتیم افزود: دو جاده رفسنجان- نوق و رفسنجان- زرند هم از جاده‌های پر خطر این شهرستان هستند.
اداره راه و شهرسازی پیگیر مشکل دو جاده زرند و نوق باشد
ملانوری بیان کرد: از ناحیه دو جاده مذکور به شدت با مشکل مواجه هستیم و در این زمینه با وزیر راه و شهرسازی مکاتباتی انجام دادیم.
وی ادامه داد: جاده رفسنجان – زرند که شانه خاکی هم ندارد و اگر راننده‌ای بخواهد لاستیک پنچر خودرو را عوض کند باید در همان جاده این کار را انجام دهد و از طرفی این جاده کوهستانی و پر تردد است و مردم هزینه‌های سنگینی ناشی از خطرات را متحمل می‌شوند.
وی تاکید کرد: اداره راه و شهرسازی نسبت به رفع مشکلات جاده رفسنجان – زرند و رفسنجان – نوق پیگیری کند و تا دوهفته آینده در جلسه بعدی شورای ترافیک نتیجه پیگیری‌ها را ارائه دهد.
ایجاد سرعت گیرهای غیر کارشناسی و افزایش خطر
وحید پورموسی رییس پلیس راه شهرستان هم در این جلسه با اشاره به نقاط حادثه‌خیز شهرستان به‌ویژه مناطق روستایی افزود: ایجاد سرعت‌گیرهای غیر استاندارد که توسط دهیاری‌ها انجام می‌شود  و بدون علایم هم هستند بر حوادث می‌افزاید و شاهد تصادفاتی در این محل‌ها هستیم.
وی بیان داشت: در برخی مناطق در محدوده قبل و بعد از مدارس نیاز به سرعت گیر داریم که باید اقدام شود.
برچسب ها:
رفسنجان، روراستی، جاده، خطر
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :