دبستان شش کلاسه در رفسنجان افتتاح شد

  • شناسه خبر: 17012
دبستان شش کلاسه در رفسنجان افتتاح شد

با حضور مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان و جمعی از مسئولان شهرستانی مدرسه شش کلاسه شهید خدادادی در عباس آباد حاجی رفسنجان به بهره برداری رسید. به گزارش روراستی مدیرکل اموزش و پرورش استان کرمان در این آیین گفت: کمک به آموزش و پرورش کمک به فرهنگ مرز و بوم است و دانش […]

با حضور مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان و جمعی از مسئولان شهرستانی مدرسه شش کلاسه شهید خدادادی در عباس آباد حاجی رفسنجان به بهره برداری رسید.
به گزارش روراستی مدیرکل اموزش و پرورش استان کرمان در این آیین گفت: کمک به آموزش و پرورش کمک به فرهنگ مرز و بوم است و دانش آموزان در بناهای خیری که خیران و نیکوکاران ایجاد می کنند سالهای سال به تحصیل می پردازند و این امر برای واقف باقیات و الصالحات است.

محمد محسن بیگی با اشاره به اینکه این محل آینده سازان کشور را تربیت و تعلیم می دهد افزود: این اثر قابل ماندگار است و در پیشرفت علم و دانش و توسعه و فناوری کمک به سزایی می کند و ارزش آن کمتر از وقف یک مسجد نیست .
وی تصریح کرد: افراد خیر و بانیان احداث چنین مجموعه های آموزشی به یقین نیاز های جامعه را درک نموده اند و در راستای آموزش و پرورش نیاز به کمک های خیرین احساس می شود.
این مدرسه شش کلاسه توسط مرحوم حاج علی کرمی زاده در ۴۸۰ متر مربع زیربنا احداث شده و هزینه این احداث نیز ۳و نیم میلیارد ریال بوده است.

IMG_9805

برچسب ها:
مدرسه، رفسنجان، روراستی
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :