صبحگاه پدافند غیر عامل در مدرسه علامه حلی برگزار شد

  • شناسه خبر: 17214
صبحگاه پدافند غیر عامل در مدرسه علامه حلی برگزار شد

مراسم صبحگاه پدافند غیر عامل در مدرسه علامه حلی رفسنجان برگزار شد

مراسم صبحگاه پدافند غیر عامل در مدرسه علامه حلی رفسنجان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار روراستی ، صبح امروز به مناسبت هفته پدافند غیر عامل صبحگاه پدافند غیر عامل در مدرسه علامه حلی رفسنجان برگزار شد.

ملانوری در این مراسم با گرامیداشت ماه محرم و تسلیت ایام سوگواری اباعبدالله الحسین(ع) افزود: در هشت سال دفاع مقدس به واسطه فرهنگ عاشورایی که از امام حسین(ع) گذشت پیروزی نصیب پایداری های رزمندگان ما شد.

فرماندار رفسنجان افزود:  در روز عاشورا و تاسوعا شاهد حضور میلیونی زائران و عزاداران امام حسین در کربلا بودیم که امنیت این زائران به برکت جمهوری اسلامی ایران ایجاد شد.

وی ادامه داد: در حالی که داعش و تکفیری ها تهدید بمباران هوایی عراق را کرده بودند اما با اقدام و اعلامی که از سوی جمهوری اسلامی ایران شد عقب نشستند و کشوری که روزی در جنگی نابرابر وارد خاک ما شد امروز حریم هوایی اش به جمهوری اسلامی ایران سپرده شده است و به برکت شیعه امنیت حدود ۶ میلیون زائر در عراق تامین شد.

وی تصریح کرد: در حالیکه آل سعود نتوانست حدود دو میلیون حاجی را مدیریت کند و آن همه بلا بر سر مسلمانان جهان از جمله حاجیان ایرانی آورد اما اقتدار نظام جمهوری اسلامی این کشور را به  امن ترین کشور در منطقه تبدیل کرده است.

فرماندار رفسنجان در ادامه با اشاره به شعار هفته پدافند غیر عامل” مصون سازی کشور با همدلی و همراهی ملت و دولت افزود: فراگیری، آموزش دیدن و آموختن برنامه های پدافند غیر عامل توسط آحاد جامعه لازم و باید مورد عمل جدی قرار گیرد.

وی تاکید کرد:  دانش آموزان باید در کنار درس و کتاب درسی، خود را به علم روز مجهز کنند و آگاهی خود را بالا ببرید و در برابر آسیب های اجتماعی مقاوم باشند.
قاسمی روراستی

قاسمی روراستی

برچسب ها:
رفسنجان، روراستی، پدافند، غیر عامل
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :